شنبه 8 اردیبهشت 1403

نمایش وحدت روشنفکران ایرانی در تالار وحدت + فیلم

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور در تالار وحدت برای انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران گفت: تالار وحدت امروز نمایش وحدت روشنفکران ایرانی شده است.

اسماعیلی در ادامه افزود: از تمامی اهالی فرهنگ و هنر تشکر می‌کنم که با وجود زمان کمی که از دیروز برای تدارک مقدمات حضورشان اینجا داشتیم بازهم نشان دادند که همراه مردم و کشور هستند و امروز با شکوه و شوق در تالار وحدت حاضر شده‌اند.

وزیر فرهنگ همچنین تاکید کرد: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در ایران همیشه پیشتاز حرکت‌های آرمان‌خواهانه ملت ایران بوده‌اند.

وی در ادامه گفت: امروز در تالار وحدت یک عظمت مهم و ماندگار خلق شده که توسط هنرمندان، اصحاب رسانه و هنردوستان بوده است و این اتفاق را باید گرامی داشت.

اسماعیلی همچنین افزود: از وزارت کشور، استاندار تهران که همراهی بسیار خوبی برای قرار گیری صندوق اخذ رای در تالار وحدت داشتند، تشکر میکنم.

به‌گفته اسماعیلی مهمترین پیام جامعه هنری، فرهنگی و رسانه‌ای کشور به همه مخاطبین داخلی و خارجی وحدت بوده و این پیام امروز به خوبی با حضور پرشور اهالی هنر به جان مخابره شد.

وی درپایان گفت: جامعه هنری جزئی جدایی‌نا‌پذیر از جامعه ایرانی است و پیشرو در همه عرصه‌های تاریخی و تاریخ‌ساز ملت ایران هستند.