یک‌شنبه 27 خرداد 1403

چین اولویت اصلی در غزه را مشخص کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
چین اولویت اصلی در غزه را مشخص کرد

اقتصادنیوز: «وانگ ون‌بین» سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اعلام دولت‌های اسپانیا، نروژ و ایرلند مبنی بر به‌رسمیت‌شناختن رسمی کشور فلسطین اعلام کرد چین معتقد است اولویت اصلی در غزه اجرای موثر قطعنامه 2728 شورای امنیت سازمان ملل و تضمین آتش‌بس فوری است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وی در ادامه افزود: چین به همکاری با جامعه بین‌المللی برای ایفای نقش سازنده در تلاش‌ها برای پایان دادن به مناقشه (جنگ غزه) در اولین زمان ممکن و ترویج راه‌حلی جامع، عادلانه و پایدار برای مسئله فلسطین ادامه خواهد داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به تصمیم نروژ، ایرلند و اسپانیا درباره به رسمیت شناختن کشور فلسطین واکنش نشان داد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس از تصمیم نروژ، ایرلند و اسپانیا برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین استقبال کرد.

خبر مرتبط پرسه بی هدفی اسرائیل در غزه / نتانیاهو به کدام هدفش رسیده است؟

اقتصادنیوز: رئیس پیشین سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) با انتقاد از بی‌هدف بودن ارتش این رژیم در نوار غزه گفت که نظامیان در این منطقه قدم می زنند.

این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس از تصمیم نروژ، ایرلند و اسپانیا برای به رسمیت شاختن کشور فلسطین استقبال کرده و آن را گامی مهم در مسیر تثبیت حق خود در این سرزمین و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس می‌دانیم.

خبر مرتبط نتانیاهو خواستار ایجاد دولت غیر نظامی غزه شد

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار ایجاد «دولت غیرنظامی توسط اهالی غزه که نه حماس هستند و نه متعهد به نابودی اسرائیل» شد.

حماس تاکید کرد: ما کشورهای سراسر جهان را به اعتراف به حقوق ملی و مشروع ملت فلسطین و حمایت از مبارزات این ملت در مسیر رسیدن به آزادی و استقلال و پایان اشغالگری در سرزمین خویش فرامی‌خوانیم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
چین اولویت اصلی در غزه را مشخص کرد 2