سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

نژاد پرستی

نژاد پرستی

خبرگزاری دانشجو

دکتر محسن عامری کارشناس حقوق بین الملل در یادداشتی نوشت: اخیرا مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با این ادعا که فلسطین به مثابه یک دولت مستقل و دارای حاکمیت شناخته نمی شود و اینکه دیوان کیفری بین المللی فاقد صلاحیت و اختیار قانونی نسبت به اسرائیل است، این نهاد بین المللی را تهدید کرد که در صورت انجام هرگونه تحقیقات در مورد جنایات رژیم صهیونیستی با پیامدهایی روبرو خواهد شد. متعاقبا تام کاتن،...

وب‌گاه الف

بعد از آنکه سال‌ها رانندگی مهاجران در ایران ممنوع بود خبری منتشر شد که می‌گفت: «اتباع می‌توانند گواهینامه بگیرند»؛ علیرغم انتشار این خبر، اخذ گواهینامه برای مهاجران شرط و شروط زیادی دارد.

خبرگزاری تسنیم

وبگاه بین‌المللی تحریم علمی رژیم نامشروع اسرائیل که به همت مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها طراحی شده بود، رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزری دانشجو، مراسم رونمایی از «وبگاه بین‌المللی تحریم علمی رژیم نامشروع اسرائیل» که از سوی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی شده است با حضور مجازی محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد. هدف از طراحی این وبگاه به نشانی gaza-movement.com که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در دسترس و به عنوان جنبش...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: بر همه علمای اسلام، از جمیع مذاهب اسلامی لازم می‌دانم تا در دفاع از مظلومان فریاد برآورند و با وحدت کلمه و در سایه حمایت گسترده امت مسلمان، دولت‌های اسلامی و دیگر دولت‌های عالم را به فشارهای همه جانبه بر رژیم صهیونیستی وادار کنند.

وب‌گاه الف

ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در واکنش به گزارش غیرموثق، غیرحقوقی، مغرضانه و سیاسی هیأت به اصطلاح حقیقت‌یاب، نظرات جمهوری اسلامی ایران را در پاسخ به این گزارش منتشر و اعلام کرد: گزارش این هیات کاملا فاقد وجاهت قانونی و حقوقی بوده و از اعتبار خارج می باشد و جمهوری اسلامی ایران کاملاً آن را رد می نماید.

وب‌گاه ورزش سه

خاویر تباس، می‌گوید رفتار وینیسیوس جونیور به دلیل واکنش دفاعی و طبیعی بوده و او یک الگو در راه مبارزه با نژادپرستی است.

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، بعد از گلزنی مقابل والنسیا با ژستی علیه نژادپرستی در ورزشگاه مستایا خوشحالی بعد از گل انجام داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلان در یک دیدار از بیست و یکمین هفته سری A مهمان اودینزه بود. شاگردان استفانو پیولی ابتدا 1-0 به برتری رسیدند اما 2 گل خوردند و سپس با گل‌های لوکا یوویچ و نوآ اوکافور سه امتیاز را به دست آوردند. بازی پایاپای آغاز شد و توپ بیشتر در میانه میدان در حال رد و بدل شدن بود تا اینکه در دقیقه 15 اولین موقعیت بازی رخ داد. جایی که روی پاس لیائو، ضربه ژیرو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دولت اصلاحات گفت: در میان جریان‌های سیاسی جامعه ما از جمله اصلاح طلبان این پرسش جدی مطرح است که باید جامعه محور بود یا قدرت محور. من می گویم باید انسان محور بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: رئیس دولت اصلاحات گفت: در میان جریان‌های سیاسی جامعه ما از جمله اصلاح طلبان این پرسش جدی مطرح است که باید جامعه محور بود یا قدرت محور. من می گویم باید انسان محور بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد خاتمی: جامعه بزرگ ما حال و روز خوشی ندارد / بعضی‌ها قدرت را برای خود می‌خواهند و بعضی دیگر قدرت را برای خدمت به جامعه و مردم لازم می‌دانند / مردم فلسطین امروز تحت وحشیانه ترین عملیات تروریستی هستند که مصداق نسل کشی است سید محمد خاتمی در دیدار اعضای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تاکید کرد: جامعه محوری و مردم گرایی ممکن است با شعارهای زیبا و عوام فریبانه باشد؛ همانکه به "پوپولیسم"...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کشور‌های عضو کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) در بیانیه‌ای بر توقف فوری تجاوز اسرائیل و رفع سریع محاصره غزه تاکید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با شهادت خود به جنبش مقاومت معنا و مفهوم بخشید، گفت: امروز همگی شاهدیم که فلسطین تبدیل به مساله اول جهان اسلام و منطقه شده است.

وب‌گاه الف

آیا رژیم اسرائیل نماینده یهودیان جهان است؟ بین عملکرد رژیم اسرائیل و آموزه‌های دین یهود چه ارتباط و پیوندی وجود دارد؟ یهودیان صلح طلب و مخالف صهیونیسم درباره جنایات اسرائیل در غزه چگونه می‌اندیشند و از چه راهکاری برای پایان دادن به جنگ و ستم علیه فلسطین‌های حمایت می‌کنند.