چهارشنبه 2 خرداد 1403

نژاد پرستی

نژاد پرستی

وب‌گاه الف

آیا رژیم اسرائیل نماینده یهودیان جهان است؟ بین عملکرد رژیم اسرائیل و آموزه‌های دین یهود چه ارتباط و پیوندی وجود دارد؟ یهودیان صلح طلب و مخالف صهیونیسم درباره جنایات اسرائیل در غزه چگونه می‌اندیشند و از چه راهکاری برای پایان دادن به جنگ و ستم علیه فلسطین‌های حمایت می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: تنها راه مقابله با اسرائیل و تفکر صهیونیسم گفتمان مقاومت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر جنبش اسلامی نیجریه گفت: رمز موفقیت حرکت اسلامی در نیجریه این بود که پیغام امام خمینی (ره) را به منطقه خود بردیم و راه و روش ایشان را ادامه دادیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

داریوش مهرجویی یکی از سردم داران موج نو سینما به همراه همسرش در منزلشان به قتل رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات گفت که همراهی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی جلوی اقدامات دیوانه‌وار دشمنان در جهت ایجاد فضای ناامنی، تروریستی و کشتار مردم با بمب‌گذاری‌ها و قاچاق سلاح را گرفته است.

خبرگزاری میزان

وزیر اطلاعات عملیات طوفان الاقصی را شکستی بزرگ، بیسابقه و ویران‌گر برای راهبرد همه کسانی دانست که ظلم، استکبار، استعمارگری، نژاد پرستی و اشغالگری را در دنیا دنبال می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر اطلاعات با بیان اینکه با عملیات طوفان الاقصی "گنبد آهنین، ناتو و اتحادهای پوشالی" فرو ریخت، گفت: اسرائیل منتظر سیلی محکم‌تر مجاهدان فلسطینی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزیر اطلاعات گفت: طوفان الاقصی عملیاتی بود که، نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه دنیا را به شوک برد و برای آن‌ها غافل گیرانه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات با بیان اینکه با عملیات طوفان الاقصی "گنبد آهنین، ناتو و اتحاد‌های پوشالی" فرو ریخت، گفت: اسرائیل منتظر سیلی محکم‌تر مجاهدان فلسطینی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله علوی بروجردی گفت: ما کودک‌کشی محکوم است، کشتن زن و بچه محکوم است، خراب کردن خانه‌ها محکوم است، ما مجوز نداریم کار خلاف بکنیم، اما تفاوت ظالم و مظلوم را هم متوجه بشوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌های آمریکا مبنی بر اینکه می‌دانند ایران در عملیات دست داشته اما مدارک لازم را در اختیار ندارند حال آیا ایران با تهدید روبرو است، به جماران گفت: این ادعاها تازه نیست و از قدیم هم این ادعاها را داشتند اما هیچ وقت برای ادعاهایشان مدرک نداشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک جامعه‌شناس می‌گوید: «ما در 4 دهه اخیر برای ورود مردم مهاجرین افغانستان هیچ چهارچوب مدون و مشخصی نداشته‌ایم، یعنی درست است که آن افغانستانی مهاجر، قانونی وارد شده است، اما آیا شما هیچ برنامه‌ای، اقدام عملی‌ای که از سوی نهادهای مدنی و حکومتی برای جذب این مهاجران در فرهنگ ایرانی صورت گرفته باشد، مشاهده کرده‌اید؟ حتی این مهاجران برای درس خواندن در ایران سال‌ها مشکل داشتند الان هم خیلی...

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ تعجب اهالی رسانه بعد از دیدن سالن‌های خالی و سوت و کور محل برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان زمانی بیشتر شد که متوجه شدیم خبری از نشست پرسش و پاسخ در سالن‌هایی که اکران ویژه اهالی رسانه داشتند نیست؛ تنها اکران و بعد خدانگهدار! بی نظمی در برنامه ریزی اکران و نشست‌ها تا جایی بود که اکثر خبرنگاران بعد از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «اکوایران» با آرش نصر اصفهانی، جامعه‌شناس، درباره نوع تعاملات شهروندان ایرانی و مهاجرانی افغانستانی گفت‌وگویی انجام داده است.

وب‌گاه فرارو

در نظام‌های اجتماعی که جامعه مدنی قدرتمندی دارند (مثل فعال بودن سندیکاها، انجمن‌های کارگری، احزاب، رسانه‌های مستقل) مردم نیز سعی می‌کنند با فعالیت‌های اجتماعی، سرنوشت خود را تغییر دهند. در چنین جامعه‌ای فرصت چندانی برای رشد کردن موضوعات زرد وجود ندارد. مردم در این شرایط وقت و انرژی خود را صرف فعالیت‌هایی می‌کنند که به بالندگی جامعه منتهی می‌شود.