یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نیروهای انقلاب اسلامی از انتخابات محوری پرهیز کنند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
نیروهای انقلاب اسلامی از انتخابات محوری پرهیز کنند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه انتخابات محوری یک آفت است گفت: نیروهای دلسوز نظام و انقلاب باید از انتخابات محوری در اهداف و برنامه‌های خود پرهیز کنند.

به گزارش مشرق، رضا داوری روز پنجشنبه در مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد افزود: جریان‌های انقلابی درون نظام باید توانایی شناسایی، جذب، تربیت و کادرسازی نیروهای مورد نیاز برای خدمت به مردم و کشور را داشته و آن را سرلوحه اهداف و محور برنامه‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر از وجود نیروهای مومن، انقلابی و متخصص در بخش‌های مختلف کشور استفاده شود آینده نظام اسلامی و انقلابی محفوظ می‌ماند.

این فعال سیاسی بیان کرد: انتخابات در کشور ما نه تنها پایان راه که آغاز کار و شروع یک مسئولیت جدید و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم و نظام است.

داوری تاکید کرد: نوسازی انقلاب اسلامی بر اساس اهداف نظام و اندیشه‌های امامین انقلاب باید هدف و محور اصلی تشکل‌های انقلابی در کشور قرار گیرد.

وی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور یک سرمایه بزرگ و ماندگار بر اساس اهداف عالیه جمهوری اسلامی است و در این مسیر با درایت و قدرت وظایف خود را انجام می‌دهد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: رمز و راز ماندگار نظام و انقلاب اسلامی در نوزایی، رویش‌ها و بهره‌گیری و استفاده از جوانان فداکار، مومن و انقلابی در ادامه این راه نورانی و با عظمت است.

داوری گفت: تبدیل شدن به یک مصلح اجتماعی خادم مردم و نظام به جای یک سیاستمدار انتخاباتی باید جدی گرفته شود.

وی افزود: نهضت پیوند همیشگی با آحاد مردم و کمک به حل مسایل و بهره‌گیری از جوانان باید به جد توسط نیروهای انقلاب اسلامی پیگیری شود.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: شناسایی نخبگان و نخبه پروری به جای چهره پروری موضوع مهم دیگری است که انتظار می‌رود در جامعه دنبال شود.

همچنین رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد گفت: همراهی و هم افرایی نیروهای مومن، انقلابی و دلسوز نظام، هدف اصلی این تشکل انقلابی است.

حجت‌الاسلام محمدرضا ابویی افزود: بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های نظام برای کمک به انقلاب و کشور جزو رویکرد این تشکل ولایی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: هم اندیشی نیروهای انقلاب برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی جزو برنامه محوری و همیشگی است که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

در این مجمع یکروزه برنامه‌های مختلف فرهنگی، پاسخ به سوالات و بررسی نظرات اعضا و پاسخگویی به آنها پیش بینی شده است. بیش از 100 حزب و تشکل‌های مختلف در استان یزد فعالیت دارند.

نیروهای انقلاب اسلامی از انتخابات محوری پرهیز کنند 2
نیروهای انقلاب اسلامی از انتخابات محوری پرهیز کنند 3