شنبه 31 شهریور 1403

نیروهای مسلح دارای بلوغ راهبردی است / آرامش مردم قابل معامله نیست

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
نیروهای مسلح دارای بلوغ راهبردی است / آرامش مردم قابل معامله نیست

قم - معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح دارای بلوغ راهبردی و استراتژیک بوده و دچار خطای راهبردی در اقدامات خود نمی‌شود.

قم - معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح دارای بلوغ راهبردی و استراتژیک بوده و دچار خطای راهبردی در اقدامات خود نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب پیش از ظهر شنبه در رژه نیروهای مسلح استان قم اظهار کرد: زمانی که به ایام هشت سال دفاع مقدس نگاه می‌کنیم، از مهمترین موضوعات آن دوران فرماندهی و هدایت پیامبر گونه امامین انقلاب بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش بیان کرد: امامین انقلاب با روحیه آزادگی، ایمان، ایثار و از خود گذشتگی فرهنگ شهادت، جهاد، مقاومت، روح تلاش و امید به نصرت الهی را در سال‌های سخت اما پر صلابت بر روح و جان ملت تزریق کردند.

وی ابراز کرد: مردم همدل و همراه با امامین انقلاب، حسین گونه بیرق عظیم اسلام را در دست گرفتند و با دوری از آتش تفرقه و نفاق در جهان اسلام با شعار عدم جنگ طلبی سالار شهیدان و یاران ایشان در عصر جدید بعد از پیروزی انقلاب در مواجه با هجوم ارتش بعث عراق و حامیان غربی و شرقی با صدای بلند «اِنِی سِلم لِمَن سَالَمَکُم وَ حَرب لِمَن حَارَبَکُم» را اعلام کردند.

امیر یوسفی خوش قلب تصریح کرد: دفاع مقدس فقط یک جنگ ظاهری با رژیم بعث صدام نبود، بلکه این جنگ بر علیه مردم آزادی خواه مسلمان بود که شرق و غرب با حمایت بیش از پنجاه کشور و با بازی گرفتن صدام و با وجود همه اختلافات فکری و بنیادی در مقابل اسلام و نظام نوپای جمهوری اسلامی در آمدند و ملت با وحدت رویه در مقابل آنان ایستادگی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: هدف دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی نابودی اسلام، نابودی مردم انقلابی و ایران اسلامی و چپاول و تسلط بر منابع عظیم و سرمایه ملی ایران بود.

وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که مشغول سازماندهی و شکل دهی به بخش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی خود بود که با هجوم آشکار و همه جانبه جهان کفر مواجه شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اذعان کرد: ملت آزاده، ولایت مدار و با بصیرت ایران با اعتقاد راسخ یک بار دیگر با وحدت و یکدلی و دوری جستن از آتش تفرقه، تحقق مجدد آیه شریف «غلبت فئه کثیره باذن الله» را به نمایش گذاشتند.

امیر یوسفی خوش قلب گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با قلبی راسخ و به دور از تکبر و با توسل و همت ارادت فولادین بی نظیر مردان و زنان ثابت کرد که در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و در چهل سالگی دوم عمر پر برکت انقلاب در مسیر صراط مستقیم و ریل گذاری شده توسط امامین و در مسیر شهدا جایگاهی امن برای همه مظلومان بوده و با ایجاد همبستگی در بین مردم و جهان اسلام اجازه نخواهد داد که خدشه‌ای به ولایت، آرمان و سرزمین ایران اسلامی وارد شود.

وی یادآور شد: دشمنان و فریب خوردگان بدانند که مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران با دوستان خود مهربان هستند و در صورت بروز هرگونه خطای راهبردی در محاسبات دشمنان نسبت به مردم، نظام و دوستان ایران عقوبت سخت و عبرت آموز در پیش آنان خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: مردم و نظام با دشمنان سرسخت خواهند بود و در عصر کنونی ملت ایرانی و انقلابی ایران اسلامی همچون امت رسول الله آیه شریف «أَشِداءُ عَلَی الکُفارِ رُحَماءُ بَینَهُ» را ندا خواهند داد.

امیر یوسفی خوش قلب اظهار کرد: در کنار تحریم‌ها و سختی‌ها با پشتوانه، تلاش و امید به آینده، آینده‌ای درخشان در پرتو انوار دین مبین سلام در پیش روی ما بوده و خواهد بود و ایران اسلامی و مردم ولایت پذیر با عزت هستند و با عزت تر خواهد شد.

وی بیان کرد: دشمنان بدانند با همه فتنه‌ها و آشوب‌ها، مردم و نیروی‌های مسلح ایران در دفاع از مقام معظم رهبری، آرمان‌های نظام، تمامیت ارضی، استقلال کشور و دفاع از آسمان، زمین و دریا متحد هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش ابراز کرد: نیروهای مسلح با تولید قدرت و توسعه فناورانه تجهیزات در لبه تکنولوژی و استفاده از هوش مصنوعی در توانمندی تجهیزات و تربیت و آموزش سرمایه انقلابی خود فرهنگ مقاومت را همسان با بخش‌های نظام در پیش گرفته است.

امیر یوسفی خوش قلب عنوان کرد: دشمنان گوش‌های ناشنوای خود شنوا کنند و چشمان پر از خواب خود را بیدار کنند که نیروهای مسلح راه مقابله با دشمنان را می‌داند و در مسیر مخالف خواسته دشمن حرکت می‌کند و روی عناصر اقتدار خود تکیه کرده و آماده‌تر و انقلابی‌تر از قبل گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی ادامه داد: نیروی مسلح با دوری جستن از هجوم و صرفاً در امور دفاعی با راهبرد دفاع پیش گیرانه و فعال در صورت اشتباه محاسباتی و خود فریبی دشمنان در حوزه تاکتیکی، عملیاتی و عبور از خط قرمز نظام مقاومت فعال را انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اذعان کرد: مبارزات پیش از سال 57 و سال‌های جنگ و هشت سال دفاع مقدس تاکنون ملت و کشور را به ملت با روحیه، قدرت، با ایمان و عزم و اعتقادی راسخ و امیدوار به آینده‌ای روشن و خستگی ناپذیر و ملت زمینه ساز ظهور تبدیل کرده است.

امیر یوسفی تصریح کرد: نیروی‌های مسلح باور دارند که مقاومت فعال، فرمان پذیری، تولید و توسعه قدرت و قدرت ایمان در ایجاد اقتدار و قدرت بازدارندگی نقش اساسی دارد و در حال توسعه تقویت و به روز رسانی تجهیزات با انگیزه مضاعف در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح توسعه و پیشرفت فناوری و استفاده صلح آمیز از فناوری و انرژی نو ظهور را حق مسلم خود و همه مردم آزادی خواه جهان می‌داند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: مقاومت باعث سربلندی ما شده و تنها راه فائق به عمل آمدن بر فشارهای همه جانبه دشمنان مقاومت است ضمن اینکه از دشمنان ترس و هراسی نداشته و به نصرت و یاری خداوند باور ایمان و یقین داریم.

امیر یوسفی خوش قلب گفت: نیروهای مسلح تحت فرمان ولی فقیه بود و قدرت، صلابت، آرامش، امنیت و آسایش ایران اسلامی و مردم انقلابی ایران قابل معامله نبوده و نخواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح دارای بلوغ راهبردی و استراتژیک بوده و دچار خطای راهبردی در اقدامات خود نمی‌شود و منطبق با فرامین مقام معظم رهبری در عین اینکه دشمن را جدی نمی‌بیند، تهدیدات را جدی می‌گیرد و در تجهیز دفاعی فعال کوشا است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها حقیقتاً مرزهای خباثت و دشمنی و وحشی گری را تمام کرده‌اند و امروز دنیا می‌داند که سلاح و تجهیزات تقریبی در مقابل مردم بی دفاع غزه بی اثر شده است و حامیان رژیم جعلی عقوبت نطفه حرام اسرائیل گریبان گیر آنان خواهد شد چون شرافت خود را به ننگ فروخته‌اند.

امیر یوسفی خوش قلب خاطرنشان کرد: امروز با صدای بلند، رسا و انقلابی اعلام می‌کنیم که زمان تخریب رژیم صهیونیستی سرعت گرفته و در مسیر سراشیبی تند و در حال انحلال و نابودی است و به زودی نابودی آنان را شاهد هستیم و قطعاً پیروزی با جبهه مقاومت و مظلومان خداوند خواهد بود.