شنبه 29 اردیبهشت 1403

نیروی هوایی ارتش با قدرت در تولید قطعات تندمصرف گام برمی دارد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
نیروی هوایی ارتش با قدرت در تولید قطعات تندمصرف گام برمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در پایگاه هوایی شهید لشگری، با بیان اینکه دافوس به دلیل بالا بودن توان علمی و قدمت، جزو اولین دانشگاه های کشور است گفت: این دانشگاه نقش بسزایی در ارتقای دانش تخصصی و توان رزم افسران ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد و هم اکنون به عنوان یک مرکز علمی، نظامی از جایگاه خاصی در نیروهای مسلح برخوردار است.

وی افزود: ماهیت دانشگاه دافوس ایجاد وفاق و همدلی روز افزون در بین نیروهای چهارگانه ارتش است که همین امر عاملی در ارتقای توان نظامی کشور و نیروهای مسلح شده است.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش در آغازین ساعات جنگ تحمیلی ماشین جنگی دشمن را متوقف کرد و نقش مهمی در سرنوشت جنگ تحمیلی داشت اظهار کرد: ماهیت نیروی هوایی به گونه ای است که در تمامی عملیات ها نقش بسزایی در پشتیبانی نزدیک هوایی داشته و از نیروهای سطحی و زیرسطحی سایر نیروها را نیز به خوبی ایفا کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: نیروی هوایی ارتش از آغاز انقلاب اسلامی، ولایت مداری خود را به همگان نشان داده بود در طول هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از جنگ، ولایتمدار و جزء اولین ها بوده است.

وی تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب با به‌روزآوری دانش تخصصی با قدرت در آموزش خلبانان، نگهداری مطلوب تجهیزات، تولید و ساخت هواپیما، قطعات تند مصرف و گلوگاهی و خصوصا پهپاد در راه دفاع از کیان ایران اسلامی گام بر می دارد.

امیر سرتیپ واحدی در پایان تصریح کرد: سرباز ولایت باید در عمل سربازیش را ثابت کند و من معتقدم این سرباز باید فردایش بهتر از امروزش باشد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

ارتش جمهوری اسلامی ایران

نیروی هوایی رهبر انقلاب این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
نیروی هوایی ارتش با قدرت در تولید قطعات تندمصرف گام برمی دارد 2