پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

هلاکت یک داعشی و دستگیری تعدادی تروریست در کشور

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
هلاکت یک داعشی و دستگیری تعدادی تروریست در کشور

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به هلاکت یک عنصر داعشی در مرز خوزستان گفت: این عنصر تروریستی ساعت 12:30 شب گذشته از مرز سوسنگرد - چذابه وارد کشور شد، دستگاه‌های امنیتی هم که او را در کنترل و رصد خود داشتند به او دستور توقف دادند که این فرد تروریست به دستور ماموران امنیتی توجه نکرد و اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی کرد.

وی اضافه کرد: با آغاز تیراندازی توسط این تروریست درگیری بین او و ماموران ما آغاز شد و این فرد تروریست به هلاکت رسید و با این که او بیش از 25 گلوله شلیک کرده بود اما با هوشیاری مأموران، آسیبی به کسی وارد نشد.

میراحمدی با بیان اینکه حساسیت و اشراف دستگاه اطلاعاتی بعد از حادثه تروریستی کرمان روی تحرکات تروریست‌ها افزایش داشته است، تأکید کرد: دستگاه اطلاعاتی کشور روز گذشته تعدادی از تروریست‌ها را در سراسر کشور دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سرنخ اقدامات تروریستی و تروریست‌ها به رژیم صهیونیستی متصل است، گفت: اینها به دنبال ایجاد شبکه هستند؛ داعش را در عراق، سوریه، لبنان، یمن و کشورهای مختلف ایجاد و تجهیز کردند تا این ظرفیت را علیه جمهوری اسلامی به طور مستقیم به کار گیرند اما به دلیل توانمندی‌ها و اشراف خوب دستگاه‌های امنیتی ما تا به حال جز در موارد خاص موفق به اجرای نقشه های شوم خود نشده‌اند.

معاون امنیتی وزیر کشور تاکید کرد: تروریست ها تلاش‌های زیادی را برای ضربه زدن به کشور و مردم ما انجام می‌دهند که همواره به دلیل بیداری مردم و دستگاه اطلاعاتی موفق به انجام نیات شوم و پلید خودشان نشدند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید تروریست داعش داعشی وزارت اطلاعات امنیت اطلاعات سپاه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است