دوشنبه 9 مهر 1403

هم‌افزایی بین دستگاه‌ها امید و نشاط را در جامعه گسترش می‌دهد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هم‌افزایی بین دستگاه‌ها امید و نشاط را در جامعه گسترش می‌دهد

کرمان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه گستردگی فعالیت‌های این اداره کل و رسانه ای شدن آن انگیزه ای جدی در دل مردم ایجاد می‌کند، گفت: هم افزایی بین دستگاه‌ها، امید و نشاط را در جامعه گسترش می‌دهد.

میثم پاریزی روز یکشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری ایرنا مرکز کرمان افزود: به آینده کشور و حوزه ورزش و جوانان استان کرمان بی نهایت امیدوارم و معتقدم که کشور را با توجه به قدمت و افراد تاثیرگذار آن در حوزه های مختلف از پیچ کنونی گذر می دهیم و این امر با برادری و دوستی تمامی ابعاد جامعه محقق می شود و در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان در بسیاری از بخش ها می تواند موثر عمل کند.

وی اظهار داشت: راهی جز ارتباط نزدیک با رسانه نداریم و سعی می کنیم اخبار نشاط آور و امیدبخش حوزه ورزش و جوانان استان کرمان را برای کاهش نگرانی، دغدغه ها و مسائل و آسیب های اجتماعی در جامعه انتشار دهیم و اخبار این حوزه در شرایط کنونی چراغی از امید در دل مردم روشن می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با درود به روح بلند امام خمینی (ره)، تمامی شهدا به خصوص شهدای مقاومت و سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان افتخار استان کرمان و شهدای رسانه گفت: رسانه به عنوان قلب تپنده ادارات و خبرگزاری ها به عنوان بازویی در حوزه اجرایی دستگاه ها و نقشی بی بدیل در ارتقا و افزایش شاخص های هر دستگاه به خصوص ورزش و جوانان دارند.

وی با بیان اینکه نقش رسانه و خبرگزاری در حوزه مسائل اجتماعی جامعه بسیار اثرگذار است عنوان کرد: ارتباط با رسانه در حوزه ورزش موجب ارتقای شاخص‌های نشاط اجتماعی و سلامت عمومی جامعه و گستردگی بخش جوانان استان کرمان را ارتقا می‌دهد و در مقابل آن می‌تواند آسیب های اجتماعی را به عنوان دغدغه به جا در پی داشته باشد و امیدواریم ورزش و جوانان و رسانه و خبرگزاری ها در کنار هم با هم افزایی مناسب این توسعه را رقم بزنند و مردم استان کرمان نیز بتوانند از آن منتفع شوند.

پاریزی با تاکید براینکه این ارتباط امروز افزایش یافته و راغب هستیم که فعالیت ها را در حوزه خبر و ارتباطات افزایش دهیم و تاثیر گذاری و نمود کار را در جامعه ببینیم اظهار داشت: از محدوده فضای اداری و مجازی خارج شده و با رسانه ها از جمله خبرگزاری ایرنا با توجه به تشکیلات قوی و کارآمد و قدمت آن بهره بیشتر خواهیم برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سیاست گذاری مناسبی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی هدف گذاری کردیم که ارتقای سلامت جامعه، توسعه زیرساخت ها، توسعه متوازن با توجه به پهناوری استان و طرح توسعه ورزش قهرمانی تا المپیک توسط این اداره کل دنبال می شود.

وی ادامه داد: اقدامات قابل قبولی در حوزه جوانان داشتیم به خصوص در شیوع کرونا جوانان شناسایی خوبی از آسیب دیدگان این ویروس داشتند و خدمات رسانی مطلوبی به آنان انجام شد و از هدف گذاری تعیین شده وزارت ورزش و جوانان در تهیه و توزیع بسته های معیشتی گذر کردیم که این امر برای حوزه و استان کرمان جای بسی خوشحالی دارد.

پاریزی افزود: کرمان از نظر کمی سمن های دارای اعتبارنامه جزو پنج استان کشور قرار گرفته و همچنین طرح های حوزه آموزش آنلاین در استان کرمان درحال افتتاح هستند که برخی از این طرح ها مختص استان کرمان تحقق می یابد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب روابط عمومی این اداره کل گفت: گستردگی فعالیت در حوزه ورزش و جوانان قابلیت تولید اخبار و نشر آن را دوچندان می کند که انعکاس این اخبار روحیه امید و نشاط و اندیشه پاک را در جامعه گسترش می‌دهد و با ارتباط بین مجموعه ورزش و جوانان و خبرگزاری به نمود آن در جامعه کمک می کنیم که مردم در نهایت با انگیزه مضاعف از خدمات ارائه شده منتفع می شوند.

بهنام احمدی رییس خبرگزاری ایرنا استان کرمان نیز در این دیدار ضمن تشریح سیاست های ایرنا به عنوان رسانه حاکمیتی و رویکرد امید آفرینی این رسانه، بر توسعه همکاری 2 دستگاه تاکید کرد.

*س_برچسب‌ها_س*
هم‌افزایی بین دستگاه‌ها امید و نشاط را در جامعه گسترش می‌دهد 2