یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

هم‌افزایی سامانه وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هم‌افزایی سامانه وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و سی و چهارمین جلسه هئیت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر محمدعلی کی‌نژاد برگزار شد. در این جلسه پرونده برخی از اعضای هیئت علمی که تقاضای ماده 15 و در کمیته رسیدگی به شکایات بررسی شده بود مطرح و تأیید شد. برای صیانت از تعارض منافع در خصوص پرونده جذب و تبدیل وضعیت و ارتقاء روسای واحد‌های استانی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و سی و چهارمین جلسه هئیت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر محمدعلی کی‌نژاد برگزار شد.

در این جلسه پرونده برخی از اعضای هیئت علمی که تقاضای ماده 15 و در کمیته رسیدگی به شکایات بررسی شده بود مطرح و تأیید شد. برای صیانت از تعارض منافع در خصوص پرونده جذب و تبدیل وضعیت و ارتقاء روسای واحد‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد از طریق هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی به استان هم‌ارز برای بررسی ارسال شود.

در ادامه جلسه موضوع هم افزایی سامانه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث قرار گرفت.

کی‌نژاد، رئیس هیئت عالی جذب در این زمینه عنوان کرد: سامانه‌های وزارتین و دانشگاه آزاد اسلامی باید بر مبنای استاندارد‌های تعیین شده حتی‌المقدور یکسان‌سازی و هم افزا شود.

در ادامه مقرر شد جلسه‌ای با نمایندگان فنی وزارتین و دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شود، موارد فنی استخراج و برای تأیید و ابلاغ نهایی به هیئت عالی جذب ارائه شود.

مهدی ضیایی، رئیس مرکز جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی درباره کاربرگ ارزیابی توانمندی اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تغییرات و تفاوت بخش علوم پزشکی فرم با فرم توانایی علمی آموزشی جدید وزارت بهداشت توضیحاتی ارائه کرد. در پایان جلسه نتایج کارگروه بررسی صلاحیت عمومی و هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌های شهید بهشتی، بوعلی سینا، بجنورد، صنعت نفت، تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، پژوهشگاه شورای نگهبان، مرکز اختصاصی خواهران با محوریت مدرسه عالی شهید مطهری، دانشگاه صنعتی سیرجان، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و دانشگاه‌های علوم پزشکی بوشهر، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی مازندران، علوم پزشکی زنجان و علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مورد تأیید قرار گرفت.