شنبه 29 اردیبهشت 1403

هیات رئیسه پارلمان پاکستان برای لاریجانی آرزوی سلامتی کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هیات رئیسه پارلمان پاکستان برای لاریجانی آرزوی سلامتی کردند

اسلام آباد - ایرنا - رئیس و نائب رئیس مجلس سنای پاکستان روز جمعه در پیام‌های جداگانه‌ای ضمن ابراز همبستگی با ملت ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی آرزوی سلامتی و بهبودی کردند.

دفتر «محمد صادق سنجرانی» رئیس مجلس سنای پاکستان امروز با صدور بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: رئیس مجلس سنا ضمن آرزوی بهبودی برای دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس جمهوری اسلامی ایران، با ملت این کشور همسایه مسلمان به دلیل شیوع کرونا ابراز همبستگی می‌کند. در این بیانیه آمده است: مردم پاکستان در این لحظات دشوار در کنار برادران ایرانی خود هستند و از مبارزه آنان علیه بیماری مرگبار کرونا کاملا حمایت می‌کنند. رئیس مجلس سنای پاکستان کرونا را بحران جهانی دانست و همکاری جمعی برای مقابله آن را اجتناب ناپذیر خواند و از جامعه جهانی خواست تا به وضعیت دشوار ملت ایران ناشی از شیوع این بیماری توجه کند.

سنجرانی گفت: ما از طرف مردم، دولت و پارلمان پاکستان نگرانی خود را از دریافت خبر ابتلای رییس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا ابراز و سلامتی ایشان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

نبرد ملت ایران علیه کرونا تحسین برانگیز است «سلیم ماندوی والا» نائب رئیس مجلس سنای پاکستان نیز در پیام جداگانه ای از خبر ابتلای علی لاریجانی به کرونا عمیقا ابراز تاسف کرد و گفت: ما برای بهبودی رئیس مجلس ایران دعاگو می کنیم. وی در این پیام علی لاریجانی را دوست صمیمی مردم پاکستان توصیف کرد و افزود: ما از تلاش‌های دولت و ملت ایران برای غلبه بر بحران کرونا آگاه هستیم و به رغم مشکلات زیاد پیش روی ایران، اقدامات این کشور را تحسین برانگیز می‌دانیم. ماندوی والا با قدردانی از مساعی دولت جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی از زایران پاکستانی و تسهیل در فرآیند برگشت آنان به پاکستان، از جامعه جهانی خواست تا برای نبرد با کرونا همکاری مشترک را در دستور کار قرار دهد. پیش‌تر رئیس گروه دوستی پارلمانی مجالس پاکستان و ایران نیز طی پیامی جویای حال علی لاریجانی شد و برای شفای عاجل رییس مجلس ایران دعا کرد. روز گذشته روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "در پی تماس‌های برخی نمایندگان محترم و همکاران در مجلس شورای اسلامی که جویای حال دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شده بودند، به آگاهی می‌رساند حسب اطلاع واصله از حوزه ریاست مجلس، به دنبال بروز برخی علائم، از وی آزمایش کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان می‌باشد".

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*