یک‌شنبه 22 مهر 1403

واکنش حماس به قطعنامه آتش بس / به مواضع خود پایبندیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
واکنش حماس به قطعنامه آتش بس / به مواضع خود پایبندیم

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی حماس دوشنبه شب تاکید کرد: ما به خواسته خود مبنی بر توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اسرائیلی از نوار غزه، بازگشت آوارگان و مبادله حقیقی اسرا پایبندیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایرنا، این گروه تأکید کرد: به طرف‌های واسطه ابلاغ کردیم که به موضع و نگرش قبلی خود که در 14 مارس (24 اسفند) گذشته ارائه دادیم، متعهد هستیم، چرا که پاسخ رژیم صهیونیستی هیچکدام از خواسته‌های این جنبش را برآورده نمی‌کند. این جنبش اعلام کرد: ما به خواسته خود مبنی بر توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اسرائیلی از نوار غزه، بازگشت آوارگان و مبادله حقیقی اسرا پایبندیم. حماس تاکید کرد که نتانیاهو و دولت تندرو او به طور کامل مسؤول به شکست کشاندن تلاش‌ها و سنگ‌اندازی بر سر راه رسیدن به توافق آتش‌بس در غزه هستند.

خبر مرتبط بیاینه حماس در استقبال از قطعنامه شورای امنیت

اقتصادنیوز: جنبش حماس در بیانیه‌ای از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش‌بس فوری در غزه استقبال کرد و خواستار فشار بر اسرائیل به منظور پایبندی به آن شد.

خبر مرتبط جنایات اسرائیل در 3 بیمارستان غزه / حماس خواستار ورود جامعه بین‌المللی شد

اقتصادنیوز: جنبش حماس، تشدید تجاوزات اشغالگران علیه بخش بهداشت و بیمارستان‌های غزه را دلیلی آشکار بر جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین دانست.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
واکنش حماس به قطعنامه آتش بس / به مواضع خود پایبندیم 2
واکنش حماس به قطعنامه آتش بس / به مواضع خود پایبندیم 3