شنبه 8 اردیبهشت 1403

واکنش ضرغامی به قطع درختان منطقه جنگلی نور

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
واکنش ضرغامی به قطع درختان منطقه جنگلی نور

وزیر میراث فرهنگی درباره قطع درختان در منطقه جنگلی نور در استان مازندران خاطرنشان کرد: قطع نهال در منطقه گردشگری نور هیچ ارتباطی به وزارت میراث فرهنگی ندارد و این اتفاق خارج از محوطه مربوط به مجموعه‌ی گردشگری رخ داده است.

به گزارش خبرآنلاین، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال 1403 در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز، بیش از 3 میلیون نفر تا روز گذشته از اماکن تاریخی و موزه‌ها بازدید داشتند و استان‌های فارس، اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: وی همچنین درباره قطع درختان در منطقه جنگلی نور در استان مازندران خاطرنشان کرد: قطع نهال در منطقه گردشگری نور هیچ ارتباطی به وزارت میراث فرهنگی ندارد و این اتفاق خارج از محوطه مربوط به مجموعه‌ی گردشگری رخ داده است. دادستانی هم به این موضوع ورود کرده و از ایشان می‌خواهم که پیگیری را ادامه بدهند.

ضرغامی در ادامه با اشاره به لغو روادید برای سفر به ایران گفت: مصوبه قبلی درباره لغو روادید بر قوت خود باقیست؛ البته درباره یکی - دو کشور برخی اقدامات صورت گرفت و این از افتخارات دولت است تا مردم کشورهای مختلف به راحتی از ایران بازدید کنند و ما دنبال افزایش این تعداد هستیم.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888579