جمعه 28 اردیبهشت 1403

واکنش قلعه‌نویی به درخواست سردار آزمون برای داشتن اتاق خصوصی در تیم‌ملی: این حرف‌ها نیست

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
واکنش قلعه‌نویی به درخواست سردار آزمون برای داشتن اتاق خصوصی در تیم‌ملی: این حرف‌ها نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال: در باشگاه‌ها در پیش از فصل برنامه 6 هفته‌ای تنظیم می‌کردیم و در اردوی تیم ملی هم همین مسئله هست و بدون برنامه و اصول و نظم و انضباط هیچ کاری جلو نمی‌رود.

سرمربی تیم ملی فوتبال اطمینان داد با رصد بازی‌های لیگ، هر بازیکنی شایسته باشد به تیم ملی دعوت می‌شود. به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال پنجشنبه شب در حاشیه دیدار پرسپولیس و ملوان درباره حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی‌های لیگ از نزدیک، گفت: یکی از وظایف ما نظارت و تماشای لیگ است و فردا هم بازی حساسی در تبریز برگزار می‌شود که آن بازی را هم از نزدیک خواهم دید. وی درباره توجه به لیگ برتر در دوره جدید، اظهار داشت: هر بازیکنی که شایسته و لایق باشد می‌تواند پیراهن تیم ملی با بپوشد و هر اردو هم شرایط خودش را دارد، اینطور نیست که هر کسی این اردو بوده است در اردوی بعدی هم هست. ما بر اساس عملکرد، بازیکنان را دعوت می‌کنیم. وی با اشاره به نظم و انضباط اردو، خاطرنشان کرد: من این برنامه را از سال 82 در فوتبال آوردم و در 2006 هم بود اما برای برنامه یک توضیح کوچک باید بدهم، شما یک هدف دارید و از یک مسیر به هدف می‌رسید و این مسیر برنامه است. سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: در باشگاه‌ها در پیش از فصل برنامه 6 هفته‌ای تنظیم می‌کردیم و در اردوی تیم ملی هم همین مسئله هست و بدون برنامه و اصول و نظم و انضباط هیچ کاری جلو نمی‌رود. قلعه‌نویی درباره شایعه بازگشت رحمان رضایی به کادر تیم ملی، تصریح کرد: اجازه بدهید، حل می‌شود. سرمربی تیم ملی فوتبال در واکنش به شایعه‌ای که سردار آزمون به دلیل درخواست اتاق خصوصی از تیم ملی خط خورده است، تأکید کرد: این حرف‌ها نیست، سردار بازیکن خود من بوده است و بسیار بچه خوبی است. بعد بازی با روسیه هم تماس گرفت و 10 دقیقه با هم صحبت کردیم. وی افزود: اصلا این مسائل نبوده است، به هر حال وظیفه ما هست که کاری کنیم مردم خوشحال شوند و هم ما و هم بازیکنان به نوعی باید این کار را انجام بدهیم. از قبل اینکه سردار بازیکن من باشد با پدر وی دوست بوده‌ام. حتی یک دقیقه هم سرمربی باشم بر اساس نظم و اصول خودم کار را جلو می‌برم. در گذشته سردار اتاق تکی داشته است را نمی‌دانم ولی در زمان همچنین چیزی نیست. وی در ادامه درباره اضافه شدن یک دستیار خارجی هم گفت: دنبال این هستم یک همکاری خارجی بیاوریم که فوتبال آسیا را بشناسد، دپارتمان بین‌الملل پیگیری‌ها را انجام می‌دهند و هر زمان به نتیجه رسید اعلام می‌شود. قلعه‌نویی در ادامه درباره برنامه تیم ملی در فیفادی خردادماه و شرکت در تورنمنت کافا اظهار داشت: پریروز جلسه داشتم هنوز مشخص نیست تاجیکستان است یا ازبکستان، حتما شرکت می‌کنیم چون نمی‌خواهیم فیفادی را از دست بدهیم. چون دو بازی است که بازی‌های خوبی می‌تواند برای ما باشد اما هنوز برنامه اصلی را به ما اعلام نکرده‌اند. تماشاخانه

ببینید | مکالمه دوستانه استاد شجریان و فروشنده خارجی / کلاه سرم گذاشتین

صندوق امانات ساسانیان در 1700 سال قبل / شگفتی یک معماری منحصر به فرد؛ تجار اشیاء قیمتی‌شان را اینجا به امانت می‌گذاشتند تا دزدیده نشود (فیلم)

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام
واکنش قلعه‌نویی به درخواست سردار آزمون برای داشتن اتاق خصوصی در تیم‌ملی: این حرف‌ها نیست 2
واکنش قلعه‌نویی به درخواست سردار آزمون برای داشتن اتاق خصوصی در تیم‌ملی: این حرف‌ها نیست 3
واکنش قلعه‌نویی به درخواست سردار آزمون برای داشتن اتاق خصوصی در تیم‌ملی: این حرف‌ها نیست 4