یک‌شنبه 15 مهر 1403
خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، این دوره از مسابقات جهانی طی روزهای 28 الی 31 تیرماه سالجاری به میزبانی شهر واراژدین و با حضور بیش از 40 کشور جهان در استایل کامبت (غیر کنترلی) و در رده های سنی بزرگسالان و زیر 21 سال برگزار شد. تیم ساواته کشورمان با 7 ساواتور در رده بزرگسالان و دو ساواتور در رده سنی زیر 21 سال و مجموعا 9 ورزشکار در این دوره از مسابقات جهانی شرکت کرد که در پایان...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مشکلی برای برگزاری بازی دوستانه مقابل آرسنال در روز چهارشنبه ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی (ب) واترپلو صربستان در خصوص تیم ملی کشورمان در بازی‌های آسیایی گفت: پیش‌بینی نتیجه ایران بسیار سخت است اما با توجه به تمرین مشترکی که داشتیم، به نظرم می‌توانند بهترین نتیجه را برای خودشان رقم بزنند.

خبرگزاری مهر

شاهرود - سرمربی تیم تکواندوی نونهالان کشور با بیان اینکه 24 تکواندو کار نونهال در اردوی تیم ملی در شاهرود حضور دارند، گفت: مرحله دوم اردوی فعلی در گرگان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی بوکس کشورمان به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم ملی اردن، روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه، ایران را به مقصد امان ترک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش با جذب مرتضی بن‌اوئانس است.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه بارسلونا به خاطر اتفاقی غیرمنتظره مجبور به لغو اولین بازی دوستانه‌اش در اردوی پیش فصل شد و بابت آن ضرری قابل توجه را متحمل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دومین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال نساجی مازندران در اردوی ترکیه، شاگردان سیدمهدی رحمتی امروز به مصاف تیم فوتبال القادسیه عربستان در کمپ گرین‌پارک کاراتپه رفتند. تیم القادسیه عربستان با هدایت رابی فاولر اسطوره لیورپول، در این دیدار از ترکیب اصلی خود استفاده کرد و بازیکنان خارجی خود را نیز به میدان فرستاد. این تیم عربستانی دارای 9 بازیکن خارجی و 3...

خبرگزاری تسنیم

وینگر پیشین تیم فوتبال استقلال اعلام کرد حضور او در جمع آبی‌پوشان منتفی شده است.

خبرگزاری مهر

دبیر فدراسیون والیبال گفت: تقویت کادر فنی یکی از موضوعات جلسه کمیته فنی بود اما جمع بندی نهایی در مورد این موضوع برعهده داورزنی است.

وب‌گاه ورزش سه

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در تست‌های پزشکی پیش فصل در ایفمارک حاضر شدند.

خبرگزاری میزان

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه با بیان اینکه در حوزه اشتغال، سیاست کلیدی دولت در برنامه هفتم تاکید بر اشتغال خرد است گفت: به برخی نهاد‌ها مثل کمیته امداد، بهزیستی، بسیج و اجازه دادیم که اشتغال خرد را تسهیل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی قایدی با انتشار پیامی در فضای مجازی از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گئورگی گوگچلیدزه قهرمان پیشین کشتی جهان مثل حاجی‌مراد گاتسالوف نسبت به درگذشت فرزند نایب قهرمان سال 2007 جهان واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز