پنج‌شنبه 19 مهر 1403
وب‌گاه مشرق نیوز

بهمن عسگری نماینده وزن 75- کاراته کشورمان، با سه پیروزی و یک شکست نایب قهرمان کاراته آسیا در سال 2023 شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از دغدغه‌های جواد نکونام در فصل پیش رو پر کردن خلاء محمد محبی و مهدی قایدی در ترکیب استقلال است.

خبرگزاری مهر

بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته ایران در دیدار فینال برابر حریف قزاقستانی مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

در روز‌هایی که نقل و انتقالات لیگ بیست وسوم شروع شده است، سپاهان حداقل تا اینجای کار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا اسدی و رامین رضائیان را به خدمت گرفته است که این تعداد بازیکنان، سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و در فصل پیش رو برای سپاهان به میدان خواهند رفت

خبرگزاری مهر

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با تاکید بر تبعاتی که می‌تواند گریبانگیر این رشته شود، گفت: تلاشم کمک است وگرنه اصراری برای ماندن ندارم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدافع سابق بارسلونا به لیل فرانسه ملحق شد.

خبرگزاری مهر

یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نسبت به لغو دوباره این انتخابات واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا از این تیم جدا شد و به لیگ کشورش بازگشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نامزد انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در خصوص تعویق مجمع انتخاباتی گفت: ایراداتی در اساسنامه این فدراسیون وجود دارد که رعایت نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه روز گذشته شاهد مراسم رونمایی از بازیکن ایرانی السد همراه با سه بازیکن خارجی جدید این تیم در سطح کاملا حرفه‌ای بود.

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان کروات سابق پرسپولیس اعلام کرد هفت روز از موعد پرداخت مطالباتش گذشته، اما این باشگاه هنوز 40 هزار دلار از پول او را پرداخت نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

کارلوس آلکاراس از زمان قهرمانی در گرنداسلم ویمبلدون 2023 به راکت دست نزده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین روز از نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2023 از صبح امروز در ملاکا مالزی آغاز شد و بهمن عسگری نماینده وزن 75- کاراته ایران با سه پیروزی فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد و در دیدار فینال با نتیجه 3 بر 2 مغلوب نورکانات آژیخانو از قزاقستان شد و نایب قهرمان آسیا شد. بهمن عسگری در اولین مسابقه خود با نتیجه 2 بر یک ناظیم نورلانف از قرقیزستان را...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی دو بازیکن استقلال که در فهرست مازاد جواد نکونام قرار دارند به مدیران استقلال اعلام کرده‌اند هر چه سریعتر تکلیفشان را مشخص کنند تا بتوانند با تیم‌های دیگر لیگ برتری قرارداد همکاری امضا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - والیبال ایران در یک دهه اخیر از جانب کسانی متضرر شد که افکار عمومی آنها را همیشه مورد ستایش قرار داده‌اند.