پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

وب‌گاه فرارو

من نمیدانستم که روزی در بزرگترین آوردگاه زندگیم در نقطه‌ای که سال‌ها برای رسیدن به آن تلاش کرده بودم قرار است مقابل هم وطنم بایستم، مقابل دوستی که بخشی از خاطرات دوران ورزشی من است.

وب‌گاه عصر ایران

المپیک 2021 با تمام خوب و بدش تمام میشود و من می مانم و المپیک که بزرگیش در ذهنیتم افول کرده است "المپیک کرونا زده‌ی بدون صلح"

وب‌گاه فرارو

کیمیا علیزاده بعد از بازی اش با ناهید کیانی و اتمام بازی هایش در المپیک توکیو پستی در اینستاگرام منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیمیا علیزاده در پستی اینستاگرامی نوشت: من زنم. فرزند ایرانم. تکواندوکارم. با مبارزه بزرگ شده‌ام و به مبارزه ادامه می‌دهم. نام من «کیمیا» ست.

وب‌گاه فرارو

سعید ملایی جودوکا سابق تیم ملی ایران از امروز سه شنبه کارش را در بازی‌های المپیک توکیو شروع می‌کند.

وب‌گاه فرارو

هم‌زمان با ورود تیم ملی دو و میدانی به توکیو، ورزشکاران رشته‌های تکواندو و تنیس روی میز راهی تهران شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرانجام 4 هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی که در دولت روحانی برای حل مشکلات خوزستان اختصاص داده شده بود، چه شد؟! آقایان روحانی، جهانگیری، نوبخت و دیگر دولتمردان به این سوال پاسخ دهند.

وب‌گاه فرارو

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با انتشار یک استوری از کیمیا علیزاده حمایت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شعر کنایه آمیز بهزاد کاویانی مجری ورزشی در پاسخ به انتقادها در مورد اظهارات دیروزش درباره کیمیا علیزاده را ببینید.

وب‌گاه فرارو

خدیجه کبری ایلگون، ملی پوش ترکیه مدال برنز تکواندوی سی و دومین دور از رقابت‌های ورزشی المپیک المپیک 2020 توکیو را از آن خود کرد. این تکواندوکار با شکست کیمیا علیزاده، ورزشکار ایرانی از تیم پناهجویان و کسب نتیجه 8 بر 6 در وزن 57 کیلوگرم زنان بر جایگاه سوم ایستاد.

خبرگزاری مهر

اگر کسی گمان کند المپیک، صرفا آوردگاهی ورزشی و برای تعمیق صلح است، ساده‌لوحی بیش نیست. چرا؟ بخوانید!

وب‌گاه فرارو

مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش صدا و سیما در واکنش حضور کیمیا علیزاده با تیم پناهندگان در رقابت‌های المپیک توکیو گفت که او با حمایت مالی مالیات من و شما سهمیه گرفته و المپیکی شده اند وگرنه کسی او را نمی‌شناخت. این خانم اتفاق تلخی را به یاد من آورد، کاش ما بیشتر فکر می‌کردیم تا در مقابل مردممان قرار نگیریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الناز شاکردوست در واکنش به پیروزی کیمیا علیزاده برابر ناهید کیانی نوشت: به کجا رسیدیم که دختری که روزی برای این سرزمین مدال آورد حالا باید وقابل پرچم این کشور بجنگه؟ و چه خوب شد که بردی!

وب‌گاه عصر ایران

دختر بدمینتون باز ایران در اولین رقابت خود در بازی‌های المپیک توکیو پیروز شد و اولین برد تاریخ المپیک ورزش ایران در رشته بدمینتون در المپیک را کسب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتفاقات المپیکی برای کاروان ایران در روز گذشته، از همان اوایل صبح رقم خورد؛ جایی که از ساعت 5:30 بامداد، ناهید کیانی، مبارز وزن منهای 57 تکواندو بازی داشت؛ اما بازی ناهید از آن دست دیدارهایی بود که نمی‌شد به‌سادگی از آن عبور کرد؛ چون رقیب، رقیبی معمولی نبود! ناهید کیانی باید در همان اولین مبارزه المپیکی‌اش به مصاف کیمیا علیزاده، ملی‌پوش سابق ایران می‌رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: کیمیا علیزاده، همان ورزشکاری بود که در بازی‌های المپیک ریو 2016 برای کاروان ایران تاریخ‌سازی کرد و موفق شد اولین مدال تاریخ زنان ایران در این بازی‌ها را به دست بیاورد؛ اما چندی بعد، او به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت تا به آلمان سفر کند و پناهنده شود.