جمعه 31 فروردین 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

خبرگزاری ایسنا

ورزشکاران کاروان ایران در دومین روز المپیک 2020 توکیو در چهار رشته مسابقه دادند که صعود نازنین ملایی به نیمه نهایی A و B رویینگ تک نفره بهترین نتیجه این روز بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

میرهاشم حسینی با شکست از حریف کره‌ای شانس رسیدن به دیدار رده بندی را از دست داد تا تکواندوی ایران بدون مدال به کار خود در المپیک توکیو پایان دهد.

وب‌گاه عصر ایران

آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی سه نماینده تکواندوی ایران در المپیک توکیو بودند که از دور رقابتها حذف شدند تا تکواندوی ایران بدون مدال بماند و ضعیف ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در بازیهای المپیک رقم بخورد.

وب‌گاه فرارو

بهزاد کاویانی مجری صدا و سیما گفت: با خرج کشور عزیزمان و پول کسانی که با سختی زندگی می‌کنند برای ورزشکاری خرج می‌کنند که به موفقیت برسد و باعث خوشحالی مردم شود، ولی این ورزشکار آلت دست افراد بیگانه می‌شود و سیاسی کاری دامنش را می‌گیرد و متاسفانه به جایی می‌رسد که بزرگترین اتفاق بد که برای یک آدم می‌تواند بیوفتد و آن کشور نداشتن است برایش رخ دهد.

وب‌گاه عصر ایران

مهمتر از همه زمان از دست رفته و یا زمان بی بهره در این برنامه است که هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و مجری هم هیچ اطلاعات یا داده خاصی ارائه نمی‌کند، معمولا حرفها و اخبار تکراری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز کیمیا علیزاده از تیم پناهجویان المپیک به مصاف ناهید کیانی رفت. ورزشکار تیم ملی کشورمان در این مبارزه شکست خورد اما کیمیا هم در ادامه کار طعم باخت را مقابل ورزشکار روس چشید. شاید برای مخاطبان المپیک جالب باشد که چه تعداد ورزشکار پناهجو در المپیک ژاپن (در قالب همین تیمی که تعدادی هم ورزشکار ایرانی دارد) حضور دارند. اینها اعضای تیم پناهندگان...

وب‌گاه عصر ایران

اگرچه نوار پیروزی های سه گانه او با شکست در برابر ورزشکار روس گسست و آرزوی برخی این است که به جایی نرسد تا درس عبرتی برای دیگران باشد اما تصویر ایرانی در برابر ایرانی در مسابقه بین المللی در حد المپیک زیبنده نیست.

وب‌گاه الف

با شکست کیمیا علیزاده در مرحله نیمه نهایی، ناهید کیانی تنها نماینده زن تکواندوی ایران از رقابتهای المپیک توکیو حذف شد.

وب‌گاه فرارو

کیمیا علیزاده که برای تیم پناهندگان مبارزه می‌کند، نام انگلیسی خود را به سه رنگ پرچم ایران بر روی کمربند لباسش در مسابقات امروز المپیک توکیو حک کرده بود. کیمیا علیزاده امروز در مرحله نیمه نهایی نتوانست از سد حریف روسی گذشته و به مرحله نهایی تکواندوی المپیک توکیو برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرونده نماینده تکواندوی بانوان ایران در دسته 57- کیلوگرم المپیک توکیو بسته شد.

خبرگزاری مهر

با شکست تکواندوکار ایرانی تیم پناهندگان در مرحله نیمه نهایی، ناهید کیانی شانس حضور در گروه شانس مجدد را از دست داد و از دور رقابتهای سی و دومین دوره بازیهای المپیک کنار رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیمیا علیزاده تکواندوکار تیم پناهندگان در نیمه نهایی المپیک به مصاف تاتیانا مینینا از کاروان المپیک (روسیه) رفت؛ علیزاده راند اول را 5 بر صفر باخت و در انتهای راند دوم نتیجه 7 بر 2 به سود حریف روس شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با شکست کیمیا علیزاده در مرحله نیمه نهایی، ناهید کیانی تنها نماینده زن تکواندوی ایران از رقابتهای المپیک توکیو حذف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیمیا علیزاده، تکواندوکار تیم پناهندگان در مرحله نیمه نهایی وزن 57- کیلوگرم، مقابل تاتیانا مینینا از روسیه با نتیجه 10 بر 3 شکست خورد و از صعود به فینال ناکام ماند. بدین ترتیب ناهید کیانی هم دیگر شانسی برای کسب مدال برنز ندارد و از دور مسابقات کنار رفت.