پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

وب‌گاه الف

کیمیا علیزاده با شکست از رقیب چینی دستش از مدال المپیک توکیو کوتاه ماند.

وب‌گاه تابناک

آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی سه نماینده تکواندوی ایران در المپیک توکیو بودند که از دور رقابت‌ها حذف شدند تا تکواندوی ایران بدون مدال بماند و ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در بازی‌های المپیک رقم بخورد.

وب‌گاه فرارو

مربی تیم ملی تکواندوی زنان گفت: نمی‌توانم به طور صد در صد بگویم، اما فکر می‌کنم کمیته بین المللی المپیک می‌خواست که حتما این دیدار برگزار شود. شعار المپیک این هست که سیاست از ورزش جداست و همه مثل یک خانواده کنار هم هستند. اما امروز دیدیم که این اتفاق نیفتاد.

خبرگزاری مهر

دومین روز از بازی‌های المپیک توکیو در حالی بدون کسب مدال برای کاروان کشورمان به پایان رسید که این روز را می‌توان تلخ ترین روز تاریخ تکواندوی ایران نامید.

خبرگزاری ایسنا

کیمیا علیزاده با شکست از رقیب چینی دستش از مدال المپیک توکیو کوتاه ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کیمیا علیزاده با شکست مقابل حریف ترکیه‌ای ازکسب مدال برنز مسابقات تکواندوی المپیک بازماند.

وب‌گاه عصر ایران

بهزاد کاویانی مجری صدا و سیما: با خرج کشور عزیزمان و پول کسانی که با سختی زندگی می‌کنند برای ورزشکاری خرج می‌کنند که به موفقیت برسد و باعث خوشحالی مردم شود، ولی این ورزشکار آلت دست افراد بیگانه می‌شود و سیاسی کاری دامنش را می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی زنان تکواندو ایران درباره مبارزه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده گفت.

وب‌گاه عصر ایران

حسینی پس از عبور از میکسدزون و درخواست دوباره برای انجام گفت و گو و انعکاس آن به مردم ایران این واکنش را نشان داد: "درباره چه چیزی باید حرف بزنم؟ درباره باختم؟ باختم دیگر!"

وب‌گاه خبر آنلاین

کیمیا علیزاده با قبول شکست 8-6 مقابل حریف ترک خود از رسیدن به مدال برنز المپیک بازماند.

خبرگزاری ایسنا

مربی تیم ملی تکواندوی زنان ایران گفت: نمی توانید تصور کنید امروز چه بر من گذشت و جدول با کرونای نماینده شیلی باید تغییر می کرد.

وب‌گاه فرارو

کیمیا علیزاده با شکست مقابل هاتیج کبرا ایلگون از ترکیه در دیدار رده‌بندی المپیک 2020 توکیو در تکرار موفقیت المپیک قبلی ناکام بود.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران گفت: با ابتلای تکواندوکار شیلی به کرونا، جدول باید تغییر می‌کرد ولی کمیته بین المللی المپیک می‌خواست مسابقه کیمیا علیزاده با ناهید کیانی برگزار شود.

وب‌گاه فرارو

در نخستین دیدار مسابقات تکواندوی زنان بازی‌های المپیک توکیو که از ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز شده بود، شکست ناهید کیانی از ایران را به دنبال داشت. پس از پایان مسابقه کیمیا علیزاده به سراغ مهرو کمرانی مربی سابق خود و مربی ناهید کیانی رفت و او را در آغوش گرفت، اما صداوسیما از نشان دادن این تصاویر امتاع ورزید.