جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: دیروز و در جریان مسابقات تکواندوی زنان، ناهید کیانی نماینده کشورمان با کیمیا علیزاده که با تیم پناهندگان به توکیو رفته روبرو شد. این رویارویی موج دیگری از جنجال و فضاسازی سیاسی علیه کشورمان را از سوی جریان‌های معاند به همراه داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در سرمقاله خود به کیمیا علیزاده تکواندوکار تیم پناهندگان حمله کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاکید رهبرمعظم انقلاب بر حل مشکل خوزستان، طرح محدودکردن اینترنت و مسابقات کیمیا علیزاده از موضوعات اصلی هستند که در روزنامه های امروز به آنها پرداخته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق در مطلب به واکنش سیما به مسابقه کیمیا علیزاده و ناهیدکیانی پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

‌اتفاقات المپیکی برای کاروان ایران در روز گذشته، از همان اوایل صبح رقم خورد؛ جایی که از ساعت 5:30 بامداد، ناهید کیانی، مبارز وزن منهای 57 تکواندو بازی داشت؛ اما بازی ناهید از آن دست دیدارهایی بود که نمی‌شد به‌سادگی از آن عبور کرد؛ چون رقیب، رقیبی معمولی نبود! ناهید کیانی باید در همان اولین مبارزه المپیکی‌اش به مصاف کیمیا علیزاده، ملی‌پوش سابق ایران می‌رفت.

وب‌گاه عصر ایران

نگاهی به فهرست اعضای تیم پناهندگان در المپیک توکیو بیندازید: - سوریه 9 ورزشکار - ایران 5 ورزشکار - سودان جنوبی 4 ورزشکار - افغانستان 3 ورزشکار - اریتره 2 ورزشکار - کنگو 2 ورزشکار - سودان 1 ورزشکار - ونزوئلا 1 ورزشکار - کامرون 1 ورزشکار - عراق 1 ورزشکار واقعا شرم آور نیست؟! واقعا چه شباهتی بین ایران و کشورهای جنگ زده و فلاکت زده ای چون سوریه و کنگو و افغانستان و عراق و اریتره وجود دارد...

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ طنز روز

وب‌گاه فرارو

خراسانی سپس با به‌سخره‌گرفتن عملکرد کیمیا علیزاده از این گفت که تا‌به‌حال هیچ بردی نداشته و به دلیل مسائل سیاسی به المپیک راه داده شده است. او از طرف مردم هم صحبت کرد و گفت مردم ما آگاه هستند و این اتفاقات رقم خورده را به‌خوبی درک می‌کنند. نهایتا هم از این گفت که شرایط ذهنی و جسمی ناهید کیانی بهتر از کیمیا علیزاده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

5 سال پیش یکی از ورزشکاران دنیای قهرمانی آمریکا درگذشت. «دیو سیمه» ظاهرا فقط دونده بود. با درگذشت او، گوشه‌ای از زندگی رازآلودش فاش شد. او یک دونده حرفه‌ای بود اما در عین حال مامور سیا هم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

روز سوم المپیک در حالی برای کاروان کشورمان پیگیری شد که تکواندوکاران و تیراندازان حذف شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

کیمیا علیزاده با شکست از رقیب چینی دستش از مدال المپیک توکیو کوتاه ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روز 3 مرداد 1400 اتفاق‌های زیادی در دنیای ورزش افتاد.

خبرگزاری ایسنا

در ادامه بازی‌های المپیک توکیو، ناهید کیانی در رشته تکواندو برابر کیمیا علیزاده - دیگر تکواندوکار ایرانی که با تیم پناهندگان در این رقابت‌ها حضور دارد - شکست خورد. علیزاده هم در نهایت در دیدار رده‌بندی نتیجه را به حریفی از ترکیه واگذار کرد. در روزی که هانیه رستمیان، مهیار صداقت و میرهاشم حسینی هم حذف شدند و تیم ملی بسکتبال هم برابر جمهوری چک شکست خورد، اما نازنین ملایی دختر قایقران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی تیم پناهجویان که در المپیک قبلی با پیراهن تیم ملی ایران به مدال برنز رسیده بود در آوردگاه توکیو از رسیدن به سکو و کسب مدال باز ماند و اینگونه با سالن مسابقات خداحافظی کرد.