پنج‌شنبه 19 مهر 1403

ورود یگان ویژه برای ضدعفونی معابر عمومی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
ورود یگان ویژه برای ضدعفونی معابر عمومی

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: تاکنون 5 مرحله طرح ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان توسط تجهیزات یگان ویژه استان زنجان انجام شده است.

سرهنگ ایرج خانی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس، طرح ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان از 5 شب گذشته آغاز شده است. در این طرح‌ها از تجهیزات یگان ویژه از جمله ماشین آب‌پاش جهت ضدعفونی معابر استفاده و طرح‌های ضدغونی مذکور منجر به جلب رضایت‌های مردمی شده است.

وی تصریح کرد: با احتکارکنندگان و گران‌فروشان ماسک، مواد ضدعفونیکننده، دستکش و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در چنین شرایط سختی به شدت اعمال قانون و برخورد خواهد شد. چنین سودجویانی که به دنبال رسیدن به اهداف ناپسند خود هستند، شناسایی و دستگیر خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی در کنار سایر سازمان‌های مسئول با همه توان و ظرفیت‌های خود به مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مردم با هوشیاری لازم در صورتی که افرادی با عنوان مامور اداره بهداشت به درب منازل آن‌ها مراجعه کردند، حتما موضوع را با پلیس در میان بگذارند. لازم به ذکر است که همه مردم باید توصیه‌های بهداشتی اعلام شده توسط مسئولان را رعایت کنند.

خانی‌پور با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم از افتخارات پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس همواره در راه مقابله با عوامل تهدیدکننده مردم با تمام توان و امکانات خود آماده خدمت‌رسانی خواهد بود. گفتنی است که در طرح‌های مذکور از ماشین‌های آب‌پاش جهت ضدعفونی معابر عمومی شهر به‌ویژه خیابان امام، سعدی و میدان انقلاب استفاده شده است.

انتهای پیام