جمعه 8 تیر 1403

وقوع تیراندازی خونین در این ایالت آمریکا + تعداد کشته‌ها و مصدومان

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
وقوع تیراندازی خونین در این ایالت آمریکا + تعداد کشته‌ها و مصدومان

در پی وقوع تیراندازی در ایالت کنتاکی در آمریکا ک نفر جان باخته و 7 تَن هم زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان هم اکنون با انتشار خبری فوری از وقوع تیراندازی در یک باشگاه شبانه در کنتاکی آمریکا با چند کشته و زخمی خبر داد.

خبر مرتبط تیراندازی در «مینیاپولیس» آمریکا / چند نفر کشته شدند؟

مقامات محلی شهر مینیاپولیس در ایالات متحده آمریکا اعلام کردند که در روز پنچشنبه چندین نفر در این شهر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که این اقدامات منجر به کشته شدن 3 نفر شده است.

پلیس آمریکا در این خصوص اعلام کرد: در تیراندازی خارج از یک باشگاه شبانه در لوئیزویل واقع در ایالت کنتاکی، یک نفر کشته شده است.

پلیس آمریکا در ادامه زخمی شدن 7 تَن در این حادثه را نیز تأیید کرده است.

پلیس لوئیزویل با صدور بیانیه ای در این ارتباط خبر داد که نیروهای این اداره در پاسخ به تماس تلفنی مربوط به این حادثه، به منطقه اعزام شده و تعدادی کشته و زخمی را پیدا کردند.

این شبکه تلویزیونی اضافه کرد: پلیس اطلاعاتی در مورد مظنون حادثه مذکور در اختیار ندارد؛ حتی مشخص نیست که چند نفر تیراندازی کردند یا چه موضوعی منجر به تیراندازی شده است.

منابع بیمارستانی نیز گزارش دادند که احتمال افزایش تعداد آمار قربانیان این تیراندازی به دلیل وخامت حال برخی از مصدومین وجود دارد.

این در حالیست که ساعاتی پیش اعلام شد که در پی وقوع تیراندازی جمعی در ایالت آرکانزاس واقع در آمریکا 3 نفر کشته شد و 10 تن دیگر نیز زخمی شدند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

وقوع تیراندازی خونین در این ایالت آمریکا + تعداد کشته‌ها و مصدومان 2