دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بزرگترین شرکت کشتی سازی روسیه از تجهیز زیردریایی های هسته ای به موشک های هایپرسونیک زیرکُن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بزرگترین شرکت کشتی سازی روسیه اعلام کرد این کشور مشغول مجهز کردن زیردریایی های هسته ای به موشک های هایپرسونیک زیرکُن است.

وب‌گاه عصر ایران

پوتین در سخنرانی ویدیویی خطاب به شرکت کنندگان نهمین مجمع بین‌المللی نظامی - فنی ارتش 2023 گفت: روسیه همچنین به شرکت‌های خارجی برای توسعه همکاری های نظامی - فناوری پیشنهاد می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

به طور معمول، به‌روزرسانی‌های مربوط به توسعه، آزمایش و تولید پلت‌فرم‌های دفاعی از سوی شرکت‌های سهامی مشترک دولتی روسیه (JSC) ارائه می‌شود که این محصول را توسعه داده‌اند. در این مورد، دفتر طراحی سوخو (SDB)، شرکت مادر United Aircraft Corporation (UAC) یا شرکت هلدینگRostec Corporation پیشرو است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته مقامات نیروی هوایی روسیه RuAF انتظار می رود پهپاد S-70 اوخوتنیک، شکارچی روسیه تا پایان سال جاری آزمایشات خود را به پایان برساند و تا ابتدای سال 2024 تولید شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: محمد جرادات با بیان اینکه رئیس‌جمهور ونزوئلا شدت نارضایتی مردم مسلمان را احساس کرده است، گفت: مادورو به عنوان یک مسیحی پیرو آموزه‌های عیسی مسیح (ع) خطاب به همه مسیحیان جهان، پرسشی نقادانه و منطقی را مطرح کرد و گفت: اگر یک نسخه از انجیل مقابل مسیحیان سوزانده شود، آنها چه خواهند گفت؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر ساوچوک»، مدیر مرکز مطبوعاتی گروه «مرکز» ارتش روسیه اعلام کرد نیرو‌های ارتش روسیه 5 حمله نیرو‌های اوکراینی را در محور «کراسنی لیمان» در منطقه دونتسک را دفع کردند. به گفته ساوچوک در این درگیری‌ها بیش از 80 نیروی نظامی اوکراینی کشته و بخش زیادی از تجهیزات نظامی اوکراینی‌ها نابود شد. «سرگئی شویگو»، وزیر دفاع روسیه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه پس از گذشت 50 سال اولین ماموریت خود را به ماه انجام داد. این مساله روسیه را در یک مسابقه فضایی با هند قرار داده است که قصد دارد در این ماه یک سفینه را در ماه فرود بیاورد. الجزیره در گزارش 10اوت نوشت، پرتاب سفینه «لونا -25» به ماه در روز جمعه، اولین تلاش روسیه از سال1976 بود یعنی زمانی که این کشور بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود و این کار را بدون کمک آژانس فضایی اروپا انجام داد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصر با وجود دریافت کمک نظامی 1.3 میلیارد دلاری از آمریکا، تصمیم گرفته در جنگ اوکراین بی‌طرف باقی بماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام نتایج یک نظرسنجی، بیش از 77 درصد از مردم روسیه به ولادیمیر پوتین اعتماد دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی رسانه‌های غربی از پرتاب فضاپیمای روسی با هدف جستجوی آب در سطح کره ماه، به‌عنوان جنگ روسیه و آمریکا در دستیابی به منابع طبیعی ماه یاد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نوشت مؤسسه مطالعات جنگ (ISW)، گزارش گفتگوی اخیر وزیر خارجه روسیه و همتای چینی او می‌تواند نکاتی در مورد چگونگی دورشدن کشورهایشان بر سر موضوع جنگ اوکراین را ارائه دهد.

وب‌گاه عصر ایران

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد، بیش از 77 درصد از روس‌ها به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور کشورشان اعتماد دارند.

وب‌گاه عصر ایران

کولبا گفت: می‌توانیم پس از خروج نیروهای روسیه از اوکراین، با مسکو مذاکره کنیم، اما نه با پوتین.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، دیمیتری پاتروشف، وزیر کشاورزی روسیه اعلام کرد که کشورش حدود 50 هزار تن غله را به صورت رایگان به شش کشور آفریقایی عرضه خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک تحویل این محموله‌ها انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر صحبت از شش کشور است و حجم محموله‌ها بین 25 تا 50 هزار تن است. وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که روسیه موقعیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اوکراین مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه «جرایم بسیار بزرگی» انجام داده است. برای ما روشن است که هرگز پوتین و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین را بر سر یک میز نخواهیم دید.