دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استیان جنسن، رئیس دفتر ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو اوایل روز سه‌شنبه گفت، این بلوک تحت رهبری آمریکا می‌تواند توافقی را به اوکراین پیشنهاد دهد که به موجب آن اوکراین در ازای دریافت عضویت ناتو، دست از ادعاهای قلمرویی خود بردارد.

وب‌گاه گسترش

رهبر کره شمالی در پیامی برای همتای روس خود تاکید کرده است که دوکشور قدرتمندانه از یکدیگر حمایت خواهند کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین گفت که در مسئله دستیابی به صلح با روسیه، کی‌یف تحت هیچ فشاری از سوی غرب قرار ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ویکتور خرنین» وزیر دفاع بلاروس سه‌شنبه هشدار داد که درگیری در اوکراین به «رویارویی جهانی میان غرب و شرق» تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه گفت: کسانی که درگیری‌های جدید را در سراسر جهان برانگیخته‌اند تلاش می‌کنند درگیری‌ها را تشدید کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درباب حضور گروه واگنر در قاره سیاه و فعالیت اعضای این گروه بسیار نوشته شده، با این همه چرایی مانور واگنر در قاره سیاه موضوعی است که تحلیل ها درباره آن متفاوت است. برخی از ناظران بر این باورند که واگنر در قاره سیاه مامن کرده چرا که در این جغرافیا می تواند به سان یک بازیگر دولتی نه بازیگری تابع دولت فعالیت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه از ائتلاف ناتو به رهبری آمریکا انتقاد کرد و گفت: کسانی که درگیری‌های جدید را در سراسر جهان برانگیخته‌اند تلاش می‌کنند درگیری‌ها را تشدید کنند.

وب‌گاه عصر ایران

پوتین همواره از حامیان حکومت کره شمالی بوده اما از زمان حمله روسیه به اوکراین، روابط دو کشور نزدیکتر شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل شرکت روس‌اتم روز دوشنبه در نشست با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد که این شرکت دولتی تحویل سوخت و تجهیزات هسته‌ای به کشورهای "دوست" را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پیام تبریک پوتین خطاب به کیم جونگ اون نوشته شده است: لطفا تبریک صمیمانه من را از بابت مناسبت روز آزادسازی جمهوری دموکراتیک خلق کره پذیرا باشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، الکسی لیخاچف، رئیس سازمان دولتی انرژی اتمی روسیه (روس‌اتم) به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که درآمد شرکت روس‌اتم در سال جاری از دو تریلیون روبل فراتر خواهد رفت. لیخاچف امروز دوشنبه در جریان دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: ما شک نداریم که درآمد امسال از دو تریلیون روبل فراتر خواهد رفت و به این ترتیب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه مشغول مجهز کردن زیردریایی های هسته ای به موشک های هایپرسونیک زیرکُن است.