جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، سرلشکر پاول موراویکو، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و معاون اول وزیر دفاع بلاروس شب گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی، اعلام کرد که کشور‌های عضو ناتو 10 گروه گردان تاکیتیکی و حداقل 20 هزار نیروی نظامی را در نزدیکی مرز‌های این کشور مستقر کردند. این مقام نظامی گفت: «در حال حاضر نه چندان دور از مرز‌های بلاروس با کشور‌های عضو اتحادیه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور صربستان با بیان اینکه سرسختی بروکسل در مقابل روسیه، در نهایت مسکو را مجبور می‌کند که تا آخر به جنگ ادامه دهد، خاطرنشان کرد: هیچ فلسفه بزرگی در این میان وجود ندارد و همه چیز روشن و بدون ابهام است؛ وقتی شما با رویکرد و سیاست‌های خود این پیام را به روس‌ها می‌دهید که «ما می‌خواهیم شما ناپدید شوید!»، از آنها چه انتظاری دارید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «مارک روته» در آخرین سخنرانی خود در سمت نخست وزیری هلند، از دولت جدید این کشور خواست به حمایت از اوکراین ادامه دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مارک روته، نخست‌وزیر هلند، روز یکشنبه در آخرین سخنرانی خود خطاب به هم‌وطنانش گفت: از دولت جدید می‌خواهم که حمایت خود از اوکراین را ادامه دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا امروز از وضع تحریم های جدیدی علیه بلاروس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که شهرک «شومی» در منطقه دونتسک را به تصرف خود درآورده است.

وب‌گاه گسترش

ایران و روسیه درباره وارادات گاز گفت و گو و به توافق رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایالات متحده، انگلیس و فرانسه در شورای امنیت سازمان ملل، روسیه را متهم کردند که با استفاده از تسلیحات کره شمالی در جنگ علیه اوکراین، تحریم‌های تسلیحاتی پیونگ‌یانگ را نقض کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که برای نحوه پایان جنگ با روسیه، «طرحی جامع» تهیه و تدوین کرده است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که برای نحوه پایان جنگ با روسیه، «طرحی جامع» تهیه و تدوین کرده است!

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه در جریان نشست عملیاتی با اعضای دائم شورای امنیت این کشور با بیان اینکه چندین سال پیش آمریکا به بهانه‌ای واهی از پیمان منع اشاعه موشک‌های اتمی میان‌برد خارج شد، گفت: واشنگتن بعداً اعلام کرد که چنین موشک‌هایی را تولید خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با انتقاد از اقدامات آمریکا در خصوص تولید و استقرار موشک‌های اتمی میان‌برد (INF)، تاکید کرد: روسیه باید در پاسخ به اقدامات آمریکا، تولید موشک‌های اتمی میان‌برد و کوتاه‌برد را آغاز کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی پیرامون آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای رایزنی نمودند. باقری با اشاره به پیشرفت‌های اخیر در همکاری‌های دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه به ویژه امضای تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انتقال گاز روسیه به ایران و گفتگوی تلفنی سرپرست ریاست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیپلمات‌های ارشد ایران و روسیه درباره مسائل دوجانبه و منطقه رایزنی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز جمعه اعلام کرد که روسیه باید به اقدامات آمریکا در خصوص موشک های هسته ای میان برد (آی ان اف) پاسخ دهد.