جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد که از وضعیت خارومیانه به شدت نگران است.

وب‌گاه الف

وزیر نفت گفت: همکاری ایران و روسیه در قالب تفاهم‌نامه انتقال گاز روسیه به ایران، افزون بر افزایش جهشی سهم ایران در تجارت جهانی گاز، سبب تبدیل ایران به قطب گازی منطقه خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور سوریه گفت کشورش از تمامی ابتکارعمل‌های مربوط به روابط با ترکیه که مبتنی‌بر حاکمیت کامل سوریه و مبارزه با انواع تروریسم و سازمان‌های تروریستی باشد، استقبال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سوریه گفت کشورش از تمامی ابتکارعمل‌های مربوط به روابط با ترکیه که مبتنی‌بر حاکمیت کامل سوریه و مبارزه با انواع تروریسم و سازمان‌های تروریستی باشد، استقبال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد در نشست سوم دوحه بحثی درباره به رسمیت شناختن طالبان نخواهد بود.

وب‌گاه الف

محمد مخبر ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت اجرای توافقات صورت گرفته میان ایران و روسیه، روابط راهبردی فیمابین را غیرقابل تغییر خواند و با تاکید بر اهمیت مذاکرات و نگاه مشترک تهران - مسکو در خصوص مسائل منطقه‌ای، ابراز امیدواری کرد تلاش‌های دو کشور در جهت ثبات‌بخشی به منطقه به نتایج مطلوب برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال برگزاری رزمایش هوایی روز گذشته (چهارشنبه) واشنگتن و سئول در هفتاد و چهارمین سالگرد آغاز جنگ کره، امروز (پنجشنبه) رزمایش مشترک سه روزه آمریکا، ژاپن و کره‌جنوبی با عنوان «لبه آزادی» در دریای شرقی چین آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال برگزاری رزمایش هوایی روز گذشته (چهارشنبه) واشنگتن و سئول در هفتاد و چهارمین سالگرد آغاز جنگ کره، امروز (پنجشنبه) رزمایش مشترک سه روزه آمریکا، ژاپن و کره‌جنوبی با عنوان «لبه آزادی» در دریای شرقی چین آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور با سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران به صورت تلفنی رایزنی کرده است. بر اساس اعلام این رسانه، کرملین در بیانیه خود اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران درباره موضوعات مرتبط با همکاری‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور سوریه استقبال دمشق از همه طرح‌های مرتبط با روابط با ترکیه به صورت مشروط را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاخ کرملین روز چهارشنبه بیانیه‌ای صادر کرد. کاخ کرملین روز چهارشنبه بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ کاخ کرملین روز چهارشنبه اعلام کرد که طی تماس تلفنی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری ایران، طرفین درباره همکاری‌ها در حوزه انرژی و همچنین اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های زیرساختی عظیم صحبت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کرملین امروز از رایزنی میان رئیس جمهور روسیه با سرپرست ریاست جمهوری ایران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مخبر در گفت‌وگو با پوتین گفت: اجرای طرح انتقال گاز روسیه به ایران نه تنها منافع اقتصادی دو کشور، بلکه منافع کل منطقه را تامین می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان