جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز از رایزنی میان رئیس جمهور این کشور با سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری رویترز، محاسبات رویترز نشان داد پس از کاهش یارانه به پالایشگاه‌های روسیه که بازتاب‌دهنده توانایی اقتصاد این کشور برای محدودکردن تأثیر تحریم‌هاست، درآمد‌های حاصل از فروش نفت و گاز روسیه طی ماه ژوئن با بیش از 50درصد افزایش به 9 میلیارد و 400 میلیون دلار می‌رسد. درآمد‌های حاصل از فروش نفت و گاز، مهم‌ترین منبع درآمدی برای کاخ کرملین بوده است...

خبرگزاری دانشجو

وزیر نفت با اعلام این خبر که موضوع انتقال گاز روسیه به ایران امروز به ثمر نشست گفت: بی‌شک این مسئله درباره موازنه انرژی در منطقه تحولات مؤثری را رقم خواهد زد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نفت با بیان اینکه موضوع انتقال گاز روسیه به ایران امروز به ثمر نشست گفت: بی‌شک این مسئله درباره موازنه انرژی در منطقه تحولات مؤثری را رقم خواهد زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در واکنش به انتخاب دبیرکل آتی ناتو اعلام کرد: فعالیت مارک ریوت نخست وزیر هلند به این سمت، بعید است که خط خصمانه پیمان آتلانتیک شمالی را در قبال مسکو تغییر دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درست یک روز پس از اعلام وزارت خارجه روسیه در خصوص نزدیکی تهران و مسکو به امضا توافق همکاری جامع، معاون وزیر خارجه ایران از آماده شدن مفاد این توافقنامه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به اظهارات اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه گفت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بارها تمایل خود را برای مذاکرات معنادار با قدرت‌های خارجی مطرح کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «آندری بلوسف» وزیر دفاع این کشور و «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درباره بحران اوکراین تلفنی گفت‌وگو و رایزنی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته گاردساحلی ژاپن کره شمالی به تازگی یک موشک بالستیک شلیک کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره شمالی یک موشک بالستیک به سمت دریا پرتاب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مکرون امروز سه‌شنبه در جریان اظهاراتی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر با رئیس‌جمهوری روسیه ارتباطی برقرار نکرده است، تاکید کرد: «من آماده ادامه گفت وگو با ولادیمیر پوتین هستم».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام کرملین با اعلام این نکته که فضای اعتماد روسیه و غرب درهم ریخته است، خاطرنشان کرد: «متاسفانه تاکنون به جز این گونه اظهارات نامطمئن، هیچ گونه شرایطی برای عادی سازی گفت‌وگو نمی‌بینیم»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر رئیس‌جمهور ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اردوغان با پوتین گفت‌وگوی تلفنی انجام داد و آن‌ها در این گفت‌وگو درباره حملات تروریستی در منطقه داغستان روسیه گفتگو کردند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه امروز در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به بررسی حملات تروریستی در داغستان پرداخت.