جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه تأیید کرد که در چند ماه گذشته هیچ گفت‌وگویی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نداشته، اما تأکید کرد که به گفتگو با رئیس‌جمهور روسیه ادامه خواهد داد. وی دراین‌باره گفت: من به قدرت گفتگو اعتقاد دارم و به گفتگو با ولادیمیر پوتین ادامه خواهم داد... در چند ماه گذشته هیچ گفت‌وگویی نبوده، اما گفتگو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ»، طرح توقف کمک‌های نظامی به اوکراین را تهیه کرده‌اند تا در صورت پیروزی این نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، اجرایی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ»، طرح توقف کمک‌های نظامی به اوکراین را تهیه کرده‌اند تا در صورت پیروزی این نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، اجرایی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه در جریان اظهاراتی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر با رئیس جمهور روسیه ارتباطی برقرار نکرده است، تاکید کرد: من آماده ادامه گفت وگو با ولادیمیر پوتین هستم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه در جریان اظهاراتی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر با رئیس جمهور روسیه ارتباطی برقرار نکرده است، تاکید کرد: من آماده ادامه گفت وگو با ولادیمیر پوتین هستم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام ارشد کره شمالی، آمریکا را به دلیل گسترش حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه، مورد انتقاد قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارشد کره شمالی، آمریکا را به دلیل گسترش حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه، مورد انتقاد قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با آغاز جنگ روسیه در اوکراین، مقوله مشارکت راهبردی چین و روسیه به یکی از موضوعات قابل تامل تبدیل شد، این موضع بالاخص به واسطه سیاست های دوگانه پکن مورد تردید است و از همین رو گروهی براین باورند که چین در خفا با توسل به اهرم روسیه تلاش دارد تا از غرب باج بگیرد. و

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یارکشی روسیه درخاورمیانه و شمال آفریقا را می‌توان در قاب نزاع طبیعی برای گذار از نظم تک قطبی به نظم چند قطبی تبیین کرد. در قاب همین گزاره مولفه هایی چون جنگ اسرائیل در غزه در کنار چالش های مشترک چون تهدید رادیکالیسم زمینه را برای هم صدایی مسکو با بازیگران عرب هموار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه امروز با انتشار پیامی به خانواده‌های عزادار حمله اوکراین به «سواستوپل» تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای خبر دادند که مقامات اوکراین در حال اعمال فشار بر آمریکا به منظور رفع ممنوعیت استفاده از موشک دوربرد «اتکمز» هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور تنها به تجهیزات نظامی خود تکیه دارد و از این مسیر به موفقیت رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«آندری کارتاپولوف» رئیس کمیته دفاعی مجلس سفلی روسیه هشدار داد که در صورت افزایش تهدیدات علیه کشورش، مسکو ممکن است با تغییر در دکترین هسته‌ای خود، زمان استفاده از تسلیحات اتمی را عوض کند. «آندری کارتاپولوف» رئیس کمیته دفاعی مجلس سفلی روسیه هشدار داد که در صورت افزایش تهدیدات علیه کشورش، مسکو ممکن است با تغییر در دکترین هسته‌ای خود، زمان استفاده از تسلیحات اتمی را عوض کند. به گزارش خبرگزاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات ایالتی آمریکا گزارش دادند با افزایش دمای هوا به 46 درجه سانتیگراد در این هفته، دست‌کم 6 نفر در سال جاری در شهر «فینیکس»، مرکز ایالت «آریزونا» بر اثر گرما جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در اقدامی بی‌سابقه از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه خواست تا میان این کشور و ایران میانجیگری کند.