جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین بیش از 12 توافقنامه همکاری با ویتنام امضا کرد، کشوری که هم برای چین و هم برای ایالات متحده آمریکا از اهمیت فزاینده‌ای برخوردار است زیرا هم پکن و هم واشنگتن برای نفوذ بیشتر در منطقه جنوب شرق آسیا در حال رقابت با هم هستند و رئیس جمهور روسیه با این اقدام خود، پیچیدگی بیشتری به محاسبات قدرت‌های بزرگ در این منطقه اضافه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به سفر اخیر رئیس جمهور روسیه به کره شمالی و ویتنام اشاره کرد و نوشت: ولادیمیر پوتین برای برانگیختن خشم واشنگتن تنها به چهار روز زمان نیاز داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس در دیدار با سفیر مسکو در واتیکان، گفت: برگزاری کنفرانس صلح درباره اوکراین بدون حضور مسکو بیهوده و بی حاصل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت روسیه در واتیکان، از تاکید واتیکان بر لزوم مشارکت روسیه در روند مذاکرات صلح با اوکراین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس دفتر رئیس‌جمهوری اوکراین تاکید کرد که کی‌یف به دنبال پایان دادن به درگیری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام اوکراینی تاکید کرد: ما صلح را بر اساس شرایط روسیه نخواهیم پذیرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سئول از توافق امنیتی با توکیو و واشنگتن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کره جنوبی از توافق امنیتی این کشور با ژاپن و آمریکا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت اسلحه‌سازی راین متال غول صنعت تسلیحاتی آلمان با انعقاد قراردادی 8.5 میلیارد یورویی با دولت این کشور رکورد جدیدی در دریافت سفارش ساخت مهمات توپخانه به ثبت رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت روسیه در واتیکان با اشاره به محورهای رایزنی سفیر مسکو در این کشور با رهبر کاتولیک‌های جهان درباره صلح در اوکراین، اعلام کرد که «پاپ فرانسیس» هرگونه روند صلح در جنگ اوکراین بدون مشارکت روسیه را «بی‌حاصل» می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت روسیه در واتیکان با اشاره به محورهای رایزنی سفیر مسکو در این کشور با رهبر کاتولیک‌های جهان درباره صلح در اوکراین، اعلام کرد که «پاپ فرانسیس» هرگونه روند صلح در جنگ اوکراین بدون مشارکت روسیه را «بی‌حاصل» می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر حزب راست افراطی «اصلاحات بریتانیا» تأکید کرد، غرب با توسعه ناتو و اتحادیه اروپا به سمت شرق، جنگ در اوکراین را تحریک کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر حزب راست افراطی «اصلاحات بریتانیا» تأکید کرد، غرب با توسعه ناتو و اتحادیه اروپا به سمت شرق، جنگ در اوکراین را تحریک کرده است.

وب‌گاه گسترش

کمپانی اوروس موتورز مسئول توسعه و تولید این محصول لوکس است. این کمپانی تحت نظارت مرکز تحقیقات خودروی روسیه (NAMI) فعالیت می‌کند. اوروس یک برند نوظهور است و گفته می‌شود که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، شخصیت اصلی و تأثیرگذار در شکل‌گیری این برند لوکس بوده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که لیموزین اختصاصی اوروس سنات نیز برای جابه‌جایی رئیس‌جمهور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «رزا اتونبایوا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بزودی حکم خارج کردن طالبان از فهرست گروه های تروریستی را امضا خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین به کره جنوبی هشدار داده است که اگر اوکراین را در جنگ علیه روسیه مسلح کند، مرتکب «اشتباه بزرگی» خواهد شد.