جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین در نشستی با فارغ‌التحصیلان موسسات آموزشی عالی نظامی گفت: برنامه‌های ما شامل توسعه بیشتر سه‌گانه هسته‌ای به عنوان تضمین بازدارندگی استراتژیک و حفظ توازن قدرت در جهان است. پوتین در نشستی با فارغ‌التحصیلان موسسات آموزشی عالی نظامی گفت: برنامه‌های ما شامل توسعه بیشتر سه‌گانه هسته‌ای به عنوان تضمین بازدارندگی استراتژیک و حفظ توازن قدرت در جهان است. به گزارش عرشه آنلاین، ولادیمیر پوتین،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین به کره جنوبی هشدار داده است که اگر اوکراین را در جنگ علیه روسیه مسلح کند، مرتکب «اشتباه بزرگی» خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع دیپلماتیک پاکستان گفتند که اسلام‌آباد تصمیم به پیوستن به کریدور شمال و جنوب گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع دیپلماتیک پاکستان با اشاره به گشایش‌های جدید در مناسبات دوجانبه با فدراسیون روسیه به ویژه واردات یک میلیون تن نفت خام از این کشور گفتند که اسلام‌آباد تصمیم به پیوستن به کریدور شمال و جنوب گرفته و از این طریق همکاری‌ها با مسکو و کشورهای پیرامون این راهرو از جمله ایران گسترش خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین گفت، روسیه شاید به تامین سلاح برای کره شمالی که واکنشی به تامین سلاح از سوی غرب برای اوکراین است، مبادرت بورزد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری روسیه طی سخنانی نسبت به ارسال تسلیحات از سوی کره جنوبی به اوکراین هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریک گفت: «واشنگتن آماده برقراری ارتباط در مورد خطرات هسته‌ای و کنترل تسلیحات با روسیه است بدون اینکه موضوع را به درگیری اوکراین مرتبط کند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت که تلاش روسیه برای مذاکرات پشت‌پرده با غرب بر سر اوکراین با شکست مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه با دعوت از سیاستمداران عاقل دنیا برای بررسی پیشنهاد سازش روسیه در جنگ اوکراین تصریح کرد که کره جنوبی دلیلی برای نگرانی از معاهده روسیه با کره شمالی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه تصریح کرد که کره جنوبی دلیلی برای نگرانی از معاهده روسیه با کره شمالی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت اگر غرب بخواهد دارایی‌های روسیه را توقیف کند، این کشور هم در اقدامی تلافی‌جویانه، دارایی‌های غرب در روسیه را مصادره خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا با تصویب بسته تحریمی جدید علیه روسیه موافقت کرد که برای اولین بار گاز طبیعی مایع را نیز در برمی‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به کره شمالی و دیدار با کیم جونگ اون، رهبر این کشور و امضای توافقنامه همکاری راهبردی، واکنش کره جنوبی و ژاپن را به همراه داشت.

خبرگزاری دانشجو

به نقل از خبرگزاری «نووستی»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه شب گذشته، چهارشنبه در یک سفر رسمی وارد هانوی پایتخت ویتنام شد. در فرودگاه هانوی، پوتین در بالاترین سطح مورد استقبال قرار گرفت. طبق برنامه ریزی او با تمامی مقامات بلندپایه ویتنام - رئیس جمهور، دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست این کشور، نخست وزیر و رئیس مجلس ملی ویتنام دیدار خواهد کرد. در جریان مذاکرات با طرف ویتنامی، قرار...

وب‌گاه عصر ایران

2سال پیش بود که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برای یک دیدار رسمی وارد تهران شد. از اهمیت سیاسی، اقتصادی و... این سفر که بگذریم، خودرویی که برای جابه‌جایی او مورد استفاده قرار گرفت، توجه بسیاری را به‌خود جلب کرد. پوتین اما، در دیدار چهارشنبه‌خود از کره‌شمالی نیز از این خودرو استفاده و آن را به «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی اهدا کرد. رئیس‌جمهوری روسیه حتی خود پشت فرمان این خودروی...