جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاردار سفارت کره شمالی در مسکو از نتایج سفر ولادیمیر پوتین به این کشور ابراز رضایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که این کشور همچنان روابط خود را در حوزه نظامی با ارمنستان حفظ کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در سفری بی سابقه بعد از 24 سال به کره شمالی سفر کرد؛ این سفر علاوه بر برنامه های رسمی حواشی را هم دربر داشت که به آن اشاره شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در سفری بی سابقه بعد از 24 سال به کره شمالی سفر کرد و از همان ساعات اولیه روز چهارشنبه برنامه های رسمی خود را در پیونگ یانگ آغاز کرد. این سفر علاوه بر برنامه های رسمی حواشی را هم دربر داشت که به آن اشاره شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر روسیه در سازمان ملل متحد گفت: به رغم دشوار بودن اما راه حلی برای صلح وجود دارد و مسکو هرگز از مذاکره اجتناب نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در سفری بی سابقه بعد از 24 سال به کره شمالی سفر کرد و از همان ساعات اولیه روز چهارشنبه برنامه های رسمی خود را در پیونگ یانگ آغاز کرد. این سفر علاوه بر برنامه های رسمی حواشی را هم دربر داشت که به آن اشاره شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) پس از مذاکرات در پیونگ‌یانگ گفت، معاهده جدیدی که بین کره‌شمالی و روسیه امضا شده است، «کمک متقابل» را در صورت مواجهه هر یک از این کشورها با تجاوز فراهم می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولادیمیر پوتین و کیم جونگ اون با بزرگداشت رابطه دو کشور از احتمال انعقاد سند بنیادین روابط راهبردی پیونگ یانگ و مسکو خبر دادند. ولادیمیر پوتین و کیم جونگ اون با بزرگداشت رابطه دو کشور از احتمال انعقاد سند بنیادین روابط راهبردی پیونگ یانگ و مسکو خبر دادند. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز چهارشنبه 30 خرداد در مراسمی «باشکوه» در مرکز پیونگ یانگ از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه استقبال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین و کیم جونگ اون امروز (چهارشنبه) در جریان سفر پوتین به کره شمالی توافقنامه مشارکت راهبردی را امضا کردند.

وب‌گاه گسترش

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای یک سفر رسمی دو روزه وارد پیونگ یانگ شد و از سوی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که در حال حاضر عامل بازدارندگی هسته‌ای در سیستم امنیتی روسیه نقشی حیاتی و مهمی ایفا می‌کند. او عصر روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در تاس، به مناسبت دهمین سالگرد انجمن علمی و کارشناسی بین المللی "مطالعات پریماکوف" با موضوعیت «روسیه در عرصه جهانی» در جمع خبرنگاران گفت:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با کیم جونگ‌اون، رهبر کره شمالی در پیوینگ‌یانگ اعلام کرد که روسیه در حال مبارزه با سیاست‌های امپریالیسی است که آمریکا و متحدانش ده‌هاست که در سطح جهان دنبال می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار امروز (چهارشنبه) با رهبر کره شمالی از حمایت بی قید و شرط پیونگ یانگ از سیاست‌های مسکو قدردانی کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین در مراسمی در فرودگاهی در پیونگ‌یانگ مورد استقبال کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه طی یک سفر رسمی دقایقی پیش وارد کره شمالی شد و در فرودگاه از سوی «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی مورد استقبال قرار گرفت.