جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه در جریان یک سفر رسمی وارد کره شمالی شد و از سوی رهبر این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری مدودف گفت: «صادقانه بگویم، فکر می‌کنم که رئیس جمهور [پوتین] همه چیز را گفته است، منظورم این است که پیشنهاد صلح بعدی از سوی روسیه برای مقامات اوکراین بدتر خواهد بود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت که بهتر است اوکراین پیشنهاد صلح رئیس‌جمهوری روسیه را بپذیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه امروز (سه‌شنبه) پیش از سفر به کره‌شمالی، دستوری را درباره پیمان همکاری استراتژیک با پیونگ‌یانگ امضا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه امروز (سه‌شنبه) پیش از سفر به کره‌شمالی، دستوری را درباره پیمان همکاری استراتژیک با پیونگ‌یانگ امضا کرد.

وب‌گاه تابناک

روز چهارم مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 با یک شگفتی و یک نگرانی بزرگ به اتمام رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه امروز (سه‌شنبه) پیش از سفر به کره‌شمالی، دستوری را درباره پیمان همکاری استراتژیک با پیونگ‌یانگ امضا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که شرط پیوستن اوکراین به ناتو این است که کی‌یف اول باید در جنگ با روسیه پیروز شود.

وب‌گاه گسترش

کشور های حاشیه دریای بالتیک و دانمارک به دنبال راهی برای محدود کردن حجم نفت روسیه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه در اقدامی شتابزده و مغایر با عرف دیپلماتیک و به دلایل نامعلوم، توافق جامع ایران و روسیه را تعلیق و دلیل آن را مشکلات داخلی مقامات ایران دانست. این اقدام روسیه با کاندیداتوری و نامزدی مسعود پزشکیان، نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای انتخابات هشتم تیر ریاست‌جمهوری، همزمان شده است. هادی حجازی فر با داستانی تازه به شبکه نمایش خانگی می‌آید! هادی حجازی‌فر و نوید محمودی با سریال داریوش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه در اقدامی شتابزده و مغایر با عرف دیپلماتیک و به دلایل نامعلوم، توافق جامع ایران و روسیه را تعلیق و دلیل آن را مشکلات داخلی مقامات ایران دانست. روزنامه هم میهن نوشت: روسیه در اقدامی شتابزده و مغایر با عرف دیپلماتیک و به دلایل نامعلوم، توافق جامع ایران و روسیه را تعلیق و دلیل آن را مشکلات داخلی مقامات ایران دانست. این اقدام روسیه با کاندیداتوری و نامزدی مسعود پزشکیان، نامزد مورد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که شرط پیوستن اوکراین به ناتو این است که کی‌یف اول باید در جنگ با روسیه پیروز شود. وی همچنین افزود که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اعتقاد دارد که اوکراین در آینده به ناتو خواهد پیوست، اما «خیلی کار‌ها هست که باید انجام شود.» قبل از اینکه کی‌یف به ناتو بپیوندد. سخنگوی شورای...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه معتقد است که تلاش‌های غرب برای مهار و منزوی کردن کشورش شکست خورده است. او در آستانه سفر خود به پیونگ یانگ، در مقاله‌ای برای روزنامه "رودونگ سینمون" کره شمالی که متن آن صبح امروز توسط دفتر مطبوعاتی کرملین منتشر شده، با یادآوری اینکه ایالات متحده و متحدانش در تلاش برای تحمیل یک شکست استراتژیک...

وب‌گاه خبر آنلاین

روسیه در اقدامی شتابزده و مغایر با عرف دیپلماتیک و به دلایل نامعلوم، توافق جامع ایران و روسیه را تعلیق و دلیل آن را مشکلات داخلی مقامات ایران دانست. این اقدام روسیه با کاندیداتوری و نامزدی مسعود پزشکیان، نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای انتخابات هشتم تیر ریاست‌جمهوری، همزمان شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید پیشنهاد روسیه برای صلح با اوکراین را رد کرد.