جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که پیشنهاد روسیه برای صلح با اوکراین نگرشی کاملا بیهوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا و من به حمایت از اوکراین و تحمیل هزینه‌ها به روسیه ادامه خواهیم داد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: پوتین به دنبال تسلیم شدن اوکراین است، نه مذاکره.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی با ادعای رویت اسنادی مرتبط به مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین در سال 2022، مطرح کرد که با توجه به پیشروی‌های طرفین در میدان جنگ و تمایل بیشتر اوکراین برای ملحق شدن به ناتو، حل‌وفصل موارد مورد اختلاف در مذاکراتی دیگر، بیش از پیش برای هموار کردن مسیر صلح دشوار به نظر می‌رسد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره به نافرجام ماندن مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین در اولین هفته‌های جنگ، مطرح شده که اسناد مرتبط با این مذاکرات نشان می‌دهد که چگونه مذاکرات جدید نیز با موانع عمده‌ای روبه‌رو خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رومانی از صدور روادید برای هیأت روسیه برای شرکت در نشست مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا اجتناب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رومانی از صدور روادید به هیأت روسیه برای شرکت در نشست مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا خودداری کرد.

وب‌گاه عصر ایران

«رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه امروز شنبه اظهار کرد «هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه ترکیه در جریان سفرش به مسکو مذاکراتی «پر جزئیات» را با «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه درخصوص وضعیت در مناطق تحت کنترل کردها در سوریه و «انتخابات» برنامه‌ریزی شده از سوی گروه‌های کُرد داشته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه طی اظهاراتی به رژیم تحریم‌های غرب اشاره و تأکید کرد که بی‌اعتمادی جهان به سیستم مالی مبتنی بر ارزهای ذخیره غربی در حال افزایش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «شرایط پوتین برای صلح به اولتیماتوم‌هایی که آدولف هیتلر، دیکتاتور آلمان پیش از جنگ جهانی دوم داده بود، شباهت دارد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زلنسکی در واکنش به پیشنهاد صلح از سوی پوتین با بیان اینکه رئیس جمهور روسیه متوقف نخواهد شد، گفت: «شرایط پوتین برای صلح به اولتیماتوم‌هایی که آدولف هیتلر، دیکتاتور آلمان پیش از جنگ جهانی دوم داده بود، شباهت دارد.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری «نووستی» که صبح امروز، شنبه، منتشر شده، ابراز عقیده کرد که تصمیم رهبران گروه هفت (G7) در جریان اجلاس سران آن‌ها در ایتالیا برای انتقال سود حاصله از دارایی‌های مسدود شده روسیه به منظور کمک به کی‌یف، یک اقدام غیرقانونی است. او گفت: «در اینجا به وضوح یک انگیزه سیاسی وجود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز جمعه در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی ایتالیایی، اعلام کرد که پیشنهاد صلحی که از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مطرح شده، در واقع یک «اولتیماتوم» است. او در پاسخ به سوال مجری برنامه در این باره گفت: «چه می‌توانم بگویم؟ این حرف‌ها اولتیماتومی بیش نیست، هیچ تفاوتی با اولتیماتوم‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان گفت، متحدان اروپایی ناتو هزینه‌های نظامی خود را برای تقسیم عادلانه بار در آمریکا و اروپا افزایش خواهند داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ناتو گفت که پذیرش شرایط جدیدی که رئیس‌جمهور روسیه برای برقراری صلح در اوکراین اعلام کرده، به معنای تحقق اهداف مسکو است.