پنج‌شنبه 19 مهر 1403

ویروس رسانه‌ای خطرناکتر از کروناست / ضرورت حفظ آرامش عمومی جامعه از سوی رسانه‌ها

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ویروس رسانه‌ای خطرناکتر از کروناست / ضرورت حفظ آرامش عمومی جامعه از سوی رسانه‌ها

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: ویروس رسانه‌ای خطرناکتر از بیماری کروناست که این مهم وظیفه رسانه‌ها را دو چندان می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره شیوع بیماری کرونا در برخی کشورهای جهان و ایران، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی همچون گذشته از شرایط کنونی جامعه برای رسیدن به اهداف خود بهره‌گیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از چنین شرایطی به نفع خود استفاده کرده و به دنبال تزریق نا امیدی در جامعه است، افزود: اصحاب رسانه برای مقابله با جنگ روانی دشمن مسئولیت بیشتری دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خاطرنشان کرد: انجام عملیات‌های روانی متعدد و القای ناکارآمدی نظام اسلامی برای مقابله با این بیماری از ترفندهای دشمنان محسوب می‌شود.

جعفری افزود: رسانه‌های کشور می‌توانند با تولید محتوای درست و دقیق و اطلاع‌رسانی مناسب در برابر جنگ روانی دشمن پاسخ محکمی داشته و اجازه ندهند خدمات و فعالیت‌های انجام شده زیرسئوال رود.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای از الزامات مقابله با توطئه‌های دشمنان است که تلاش می‌کنند تا وضعیت نظام اسلامی را پیچیده جلوه دهند.

این کارشناس رسانه بیان داشت: رسانه می‌تواند با بیان واقعیت‌ها به مردم اطلاع رسانی مطلوبی داشته و از یاس و نا امیدی و ایجاد استرس در جامعه جلوگیری کند.

جعفری وظایف رسانه‌های کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان مهم ارزیابی کرد و گفت: ویروس رسانه‌ای خطرناکتر از بیماری کروناست که این مهم وظیفه رسانه‌ها را دو چندان می‌کند.

وی اعتماد زدایی بین مردم و نظام را با دروغ پردازی و آمارسازی نادرست را از دیگر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: بزرگ نمایی و فشار حداکثری و هجمه‌های تبلیغاتی از دیگر توطئه‌های دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان برضرورت حفظ آرامش عمومی و ایجاد اعتماد در جامعه از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید آمارسازی‌های رسانه‌های معاند مقابله کرده و اجازه ندهند با القای آمادر نادرست وضعیت جامعه متشنج شود.

انتهای پیام /