دوشنبه 16 مهر 1403

ویژگی‌های امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف تحلیل و به همگان معرفی شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ویژگی‌های امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف تحلیل و به همگان معرفی شود

رحمت الله نوروزی گفت: ویژگی‌های امام خمینی ره در ابعاد مختلف باید تحلیل و به همگان معرفی شود، بنیانگذار انقلاب اسلامی از پیش‌تازان مکتب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در آستانه سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به صبح زاگرس گفت: شاید بتوان معمار کبیر انقلاب اسلامی را عنوان تنها رهبر جهان دانست که توانست در دوران حیات خود با اقتدا به پیامبر ص ضمن توجه به اقشار، بدون جایگاه در جامعه و پابرهنگان و مستضعفان به رهبری امت بپردازد.

رحمت الله نوروزی بیان اینکه ویژگی‌های امام خمینی ره در ابعاد مختلف باید تحلیل و به همگان معرفی شود، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی از پیش‌تازان مکتب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی هستند که نفی استعمارگری، استثمارگران و زورگویان را در جهان نهادینه کردند.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد امام خمینی ره به مردم و نقش آفرینی آنها در همه امور از ویژگی های مکتب ایشان است، تصریح کرد: در این مکتب حضرت امام خمینی (ره) مبارزه با ظلم، استعمار و نیز خط بطلان کشیدن بر مکاتب پوسیده غرب و شرق را مشق نمودند.

نوروزی نیز در ادامه زعامت رهبر انقلاب بعد از رحلت امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل بلند پروازی و قلدری های امریکا و اروپایی ها، حمایت از حرکت‌های آزادی بخش جهان و... سبب حیرت دنیا از شخصیت معظم له شده است.

انتهای پیام /