پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس در سخنانی خواستار آتش‌بس فوری در غزه و تضمین دسترسی مردم غزه به کمک‌های بشردوستانه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه گفت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، لکه ننگ ابدی و پاک نشدنی بر پیشانی حامیان ریاکار آن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس در سخنانی خواستار آتش‌بس فوری در غزه و تضمین دسترسی مردم غزه به کمک‌های بشردوستانه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری تاجیکستان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای روس خود، حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو را تسلیت گفت و تأکید کرد: تروریست ها نه ملیت دارند، نه وطن و نه دین.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مسکو، آن را یک حمله تروریستی بزدلانه خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مسکو، آن را یک حمله تروریستی بزدلانه خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متوسط گروه سنی رهبران حال حاضر دنیا حدود 60 سال است، اما به طور حتم رهبران مسن تری هم در دنیا وجود دارد. تعداد بسیار اندکی از رهبران کشورها سی و چند ساله هستند، اما برخی از رهبران دنیا هم هستند که متولد دهه ی 1930 هستند. در ادامه با مسن ترین رهبران سیاسی دنیا آشنا خواهیم شد. فهرست زیر از کم به زیاد مرتب شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اظهار کرد: نسبت به هر گونه اقدام تجاوزکارانه احتمالی در قدس شریف و مسجدالاقصی علیه نمازگزاران فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان هشدار می‌دهم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، رییس جمهور فرانسه بار دیگر در موضعی ضد روسی از احتمال استقرار نظامیان ناتو در اوکراین گفت. «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه در مصاحبه‌ای گفت که پاریس آماده اتخاذ هر تصمیم لازم برای جلوگیری از پیروزی روسیه است. رییس جمهور فرانسه با رد اظهارات «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان درباره مذاکرات صلح گفت که در این مرحله هیچ فرصتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور فرانسه گفت که شرایط فعلی را مساعد برای مذاکرات صلح اوکراین نمی بیند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از پیشنهاد پاپ فرانسیس برای آغاز مذاکرات صلح از سوی اوکراین انتقاد کرد. «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: اظهارات «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان درباره آغاز مذاکرات صلح اوکراین، بی موقع بوده است. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه‌ای با یک رسانه اسپانیایی گفت:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شورای امنیت روسیه پیشنهاد داد که اوکراین پس از پذیرش رسمی شکست در جنگ به‌عنوان بخشی از روسیه به‌رسمیت شناخته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جریان دیدار عمومی روز چهارشنبه پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان وزش باد کلاه او را از سر برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه فیلمی از حمله هوایی به بالگردهای اوکراینی در جمهوری خودخوانده دونتسک منتشر کرد که نشان می‌دهد این بالگردها در هنگام سوخت‌گیری و بارگیری مجدد سلاح، منهدم می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی فشار های کشورهای غربی بر مقامات ژاپنی برای کاهش وابستگی انرژی به روسیه، توکیو تصمیم گرفته تا کسری واردات خود را از آمریکا و استرالیا جبران کند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فنلاند در راستای اقدامات ضد روسی خود اعلام کرد که اجازه تردد به خودروهایی با پلاک روسیه را این کشور نمی‌دهد.