پنج‌شنبه 19 مهر 1403

پایه‌گذاری جهش تولید از سال‌های گذشته انجام شده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پایه‌گذاری جهش تولید از سال‌های گذشته انجام شده است

علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای جهش تولید پایه‌گذاری از سال‌های گذشته انجام شده است و امسال هم می‌توان با افزایش توجه به تولید و با تکیه بر نیروهای داخلی جهش تولید را محقق کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سال گذشته نظام اسلامی به تکامل و 40 سالگی خود رسید و به عنوان کشور مستقلی که 40 سال روی پای خود ایستاده است، معرفی شد.

وی با بیان اینکه از همان روزهای اول پیروزی انقلاب دشمنان چشم دیدن رشد و صدور آن را نداشته و نقشه می‌کشیدند تا جلوی پیشرفت آن را بگیرند، افزود: اما به لطف خداوند متعال و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری کشتی انقلاب چهل سالگی خود را پشت سر گذاشت. این مسئول بیان داشت: نظام اسلامی با وجود تحریم‌ها دستاوردهای متعالی داشت و باید به گذشته و امروز خود افتخار کرده و به آینده امیدوار بود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اقتصاد یکی از مولفه‌های پیشرفت هر کشوری محسوب می‌شود که ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و سختی‌ها در حالی که در دوران دفاع مقدس حتی نمی‌توانست سیم خاردار تولید کنند و وابسته به بیگانگان بود، با لطف الهی، رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری و حضور جوانان مومن، متعهد و متخصص چرخ‌های اقتصاد کشور چرخید. حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه با افزایش تحریم‌ها جوانان بیشتر پای کار بودند، افزود: همین جوانان با تکیه بر ایمان و قدرت تقوا توانستند پیشرفت‌های اقتصادی را رقم بزنند. وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز که به عنوان نقشه توسعه کشور است تکیه بر علم، توانایی، قدرت ایمان و انقلابی بودن جوانان از تاکیدات مقام معظم رهبری است. این مسئول با اشاره به نامگذاری دو سال متوالی به نام پیامبر اعظم و حضرت علی (ع)، گفت: در سال‌هایی که نظام اسلامی از ناحیه فرهنگ مورد هجمه بود، این نامگذاری‌ها برای مقابله با توطئه‌های دشمنان انجام شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: با مواجه شدن کشور با مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها شعارهای سال اقتصادی انتخاب شد تا بتوان با برنامه‌ریزی لازم مشکلات اقتصادی کشور حل شود. حجت‌الاسلام ناصر گفت: نامگذاری سال‌های گذشته با عناوین تولید ملی، رونق تولید و امسال هم جهش تولید نشان می‌دهد که مقام معظم رهبری به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور هستند. وی ادامه داد: البته نامگذاری شعارهای سال نباید در حد بنر زدن و برگزاری همایش و سینمار باشد، بلکه باید با برنامه‌ریزی مناسب به دنبال جهش اقتصادی بود. این مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته طبق آمار مسئولان از نظر رونق تولید گام‌هایی برداشته شد و برخی واحدهای تولیدی به چرخه بازگشتند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: برای جهش تولید پایه‌گذاری از سال‌های گذشته انجام شده است و امسال هم می‌توان با افزایش توجه به تولید و با تکیه بر نیروهای داخلی جهش تولید را محقق کرد. حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه ضروری است در سال جهش تولید واحدهای تولیدی تعطیل و کم رونق رونق یابند، افزود: امروز که در بحبوحه شیوع بیماری کرونا مدیریت خوبی انجام می‌شود، می‌توان با همکاری مردم با وجود همه تحریم‌ها، هجمه‌ها و احتمال جنگ بیولوژیک همانگونه که جوانان موفق به تولید دارو و کیت‌های تشخیص این ویروس شدند، جهش تولید را نیز محقق کرد. وی گفت: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و پای کار بودن جوانان انقلابی امسال هم شعار سال محقق می‌شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: این عظمت ایران اسلامی است که با وجود همه فشارها و تحریم‌های اقتصادی مردم پای کار آمده و جهادی و رایگان و خودجوش کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده راه‌اندازی کنند. حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته هنوز مدیریتی دیده نمی‌شود، افزود: امیدواریم کارگزاران و خدمتگزاران جامعه با تکیه بر جوانان زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. انتهای پیام /