چهارشنبه 4 مهر 1403

پدل ایران در ماراتن 6 ساعته ژاپن را شکست داد:/ گلزار و پسرانش در مسیر صعود به جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پدل ایران در ماراتن 6 ساعته ژاپن را شکست داد:/ گلزار و پسرانش در مسیر صعود به جام جهانی

تیم ملی پدل زنان و مردان ایران به مرحله حذفی انتخابی جام جهانی رسیدند.

به گزارش ورزش سه، مسابقات انتخابی جام جهانی پدل به میزبانی کویت برگزار شد که تیم ملی مردان و زنان ایران به مصاف رقبای خود رفتند و مجوز حضور در مرحله حذفی را به دست آوردند.

این مسابقات با حضور تیم‌هایی از قاره آسیا، اقیانوسیه و آفریقا با هم در انتخابی شرکت می‌کنند و از بین تمامی تیم‌های حاضر دو تیم به جام جهانی صعود می‌کنند.

در بخش مردان تیم ملی پدل ایران با شکست دادن تیم های عمان، چین و ژاپن به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کردند، تیم ژاپن یکی از قدرت‌های آسیا است که ایران در یک بازی جذاب و نفس‌گیر با شکست دادن آنها به مرحله بعدی صعود کرد، دیدار ایران و ژاپن حدود 6 ساعت طول کشید و در یک ماراتون تمام عیار ملی‌پوشان پدل ایران دو بر یک پیروز شدند و با دو پیروزی سه بر صفر که در دیدارهای نخست به دست آوردند صعود مقتدرانه‌ای داشتند.

اعضای تیم ملی مردان آریا روغنی، فرساد شاهی، محمد کاظمی، آرشام مرادی، ایمان حسینی، امیر جمشیدی و امیرسینا صالح هستند که با مربیگری ارسلان محمدی در این مسابقات حاضر شدند، نحوه برگزاری مسابقات به شکل است که تیم ملی با ارنج تیم‌های دو نفره در 3 مسابقه به تقابل با رقبا خواهد رفت.

سرپرستی تیم ملی پدل ایران بر عهده محمدرضا گلزار است و ارسلان محمدی هدایت تیم آقایان و صحابه فرد نیز سکان تیم بانوان را بر عهده دارند.

ملی پوشان پدل ایران در گروه سوم با تیم‌های ژاپن، عمان و چین همگروه هستند، در گروه اول، مصر، کویت، لبنان، در گروه دوم، امارات، بحرین، فیلیپین و در گروه چهارم استرالیا، سنگال، عربستان و تایلند قرار دارند، مسابقات در حال برگزاری است تا ایران رقبای خود را در مرحله حذفی بشناسد.

در بخش بانوان نیز تیم ایران در گروه سوم با مصر و بحرین همگروه است. در گروه اول، ژاپن، کویت، عربستان و در گروه دوم، امارات، عمان و لبنان قرار دارند. گروه چهارم نیز با حضور تیم‌های استرالیا، تایلند، سنگال و فیلیپین برگزار خواهد شد.

بانوان ایران با شکست مقابل مصر و پیروزی برابر بحرین با توجه به سه تیمی بودن گروه، با یک پیروزی به مرحله بعدی رسیدند و در مرحله حذفی حضور خواهند داشت.