سه‌شنبه 12 تیر 1403

پرسپولیس و استقلال به دنبال کنسل کردن بلیت ستاره مدنظر روس‌ها / دقایق مرگبار برای جواد آقایی‌پور

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پرسپولیس و استقلال به دنبال کنسل کردن بلیت ستاره مدنظر روس‌ها / دقایق مرگبار برای جواد آقایی‌پور

مهاجم ملی‌پوش استقلال خوزستان تمامی مراحل انتقال خود به اورنبورگ روسیه را نهایی کرده است اما اکنون با چالش بزرگی مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، این آخرین خبر از شرایط جواد آقایی پور و مقصد او برای فصل آینده است. بازیکنی که درگیر مسائل مالی و اهداف خود شده و قراردادش با استقلال خوزستان، مانع از تصمیم شخصی‌اش در این مسیر شده است.

آقایی پور در پنجره زمستانی نیز موردتوجه پرسپولیس و استقلال قرار داشت اما در نهایت وضعیت تیمش باعث شد تا او تصمیم بگیرد استقلال خوزستان را در مسیر فرار از سقوط همراهی کند و البته با گل‌های سرنوشت سازی که به ثمر رساند، تاثیر بزرگی در این هدف داشت.

مهاجم 24 ساله و گیلانی جنوبی‌ها با پایان فصل تصور می‌کرد استقلال خوزستان بستر لازم برای رسیدن به اهدافش را به واسطه تلاشی که در این تیم داشته، صورت دهد اما پیشنهادات اغواکننده برای رضایتنامه‌اش اکنون شرایط را کاملا علیه او و هدف شخصی‌اش کرده است.

باشگاه اورنبورگ روسیه که اکنون محمد قربانی را در اختیار دارد، به دنبال جذب دومین ملی‌پوش جوان ایرانی بود و در این مسیر با آقایی‌پور به توافق ابتدایی دست یافت. در این شرایط آقایی‌پور که بند پرداخت 250 هزار دلاری برای صدور رضایتنامه‌اش به مقصد خارج از لیگ ایران داشت، مراحل این انتقال را دنبال کرد و حتی اقدام به تست پزشکی در ایران مطابق خواسته باشگاه روسی را پیگیری کرد. باشگاه روسی که بعد از انتقال موفق محمد قربانی که اکنون در لیگ این کشور نیز خواهان دارد، نسبت به جذب جواد آقایی‌پور نیز مشتاق نشان می‌داد، بعد از دریافت تست پزشکی، حتی عکس یادگاری‌اش با پیراهن این تیم را نیز به انجام رسانده است! (عکسی که با پیراهن محمد قربانی در یکی از هتل‌های تهران انجام شده است!)

اما این پایان ماجرا نبود؛ آقایی پور که اهداف خود را رسیدن به پیراهن تیم ملی و در ادامه حضور در فوتبال اروپا قرار داده بود، بلیت خود را به مقصد روسیه رزرو کرد و قرار بود شب گذشته راهی مسکو شود. اما پیشنهاد اغواکننده استقلال به مدیران استقلال خوزستان مانع از این اتفاق شد. باشگاه استقلال گفته می‌شود مدعی شده که رضایتنامه بیش از 20 میلیاردی برای این انتقال در نظر گرفته تا مدیرعامل خوزستانی‌ها با فراخواندن آقایی‌پور پای جلسه مذاکره، به دنبال پیگیری این موضوع باشد.

در این جلسه حتی مبلغ در نظر گرفته شده برای آقایی‌پور نیز بالغ بر 30 میلیارد توافق شده که البته این بازیکن و مدیربرنامه‌اش زیر بار آن نرفته و خواهان فرصت بیشتر برای فکر کردن شده‌اند. برای آقایی‌پور اما همچنان اولویت حضور در فوتبال اروپاست. مهاجم جوان گیلانی که فارغ از رنگ‌ها و حضور در تیمی پایین جدولی، توانسته نظر امیر قلعه‌نویی را جلب کند، با استفاده از تجربه محمد قربانی که با حضور در اروپا توانسته حضورش در تیم ملی را تکرار کند، می‌خواهد از این فرصت بهره برده و دومین چالش خود در مسیر رویاپردازی‌اش را دنبال کند.

در این بین باشگاه پرسپولیس نیز بیکار ننشسته است؛ سرخ‌ها که پیش از استقلال پای میز مذاکره با جواد آقایی پور نشسته بودند، بعد از اینکه متوجه شدند استقلال توانسته او را بار دیگر از پای پرواز به میز مذاکره بنشاند، تماس‌هایی با وی و مدیربرنامه و همچنین مدیران استقلال خوزستان داشته‌اند تا شرایط جدید این انتقال را جویا شوند.

در نهایت اما پاسخ جواد آقایی‌پور علیرغم تمامی فشارها یک جمله است: "می‌خواهم به اروپا بروم!" آقایی پور که از کنسل شدن سفر شب گذشته‌اش به روسیه هم کلافه است، امیدوار است مدیران استقلال خوزستان نیز دست از تلاش برای انتقال داخلی‌اش برداشته و به همان 250هزار دلار دریافتی در قبال انتقال خارجی‌اش رضایت دهند تا شرایط این انتقال فراهم شود.

اما اکنون یک مانع دیگر شکل گرفته است؛ باشگاه اورنبورگ روسیه تا امروز به این بازیکن فرصت داده بود تا وضعیت خود برای انتقال به این تیم را مشخص کرده و در روسیه حضور یابد. اتفاقی که شب گذشته افتاد مانع از این سفر شده و اکنون آقایی‌پور که با سنگ‌اندازی‌هایی نیز از سوی برخی مواجه شده، این انتقال را از دست رفته می‌بیند. او البته امیدوار است با به سرانجام رسیدن هر چه زودتر این ماجرا و راضی کردن باشگاه روسی به فرصت بیشتر، پیراهن سرمه‌ای این تیم را به خود اختصاص دهد.

با این حال همه چیز طی ساعات آتی مشخص خواهد شد؛ آیا آقایی‌پور به رویای حضور در فوتبال اروپا خواهد رسید یا استقلال و پرسپولیس موفق خواهند شد او را به تور بیاندازند؟

پرسپولیس و استقلال به دنبال کنسل کردن بلیت ستاره مدنظر روس‌ها / دقایق مرگبار برای جواد آقایی‌پور 2
پرسپولیس و استقلال به دنبال کنسل کردن بلیت ستاره مدنظر روس‌ها / دقایق مرگبار برای جواد آقایی‌پور 3