جمعه 30 شهریور 1403

پشت پرده گل تراکتور: یک پاس چهل متری!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پشت پرده گل تراکتور: یک پاس چهل متری!

عارف آقاسی در دیدار با الوکره موفق شد نمایش بسیار خوبی را ارائه کند.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 28 ساله تیم تراکتور که دومین فصل حضورش در جمع سرخپوشان تبریزی را پشت سر می‌گذارد، این فصل در ترکیب اصلی تیم تراکتور حضور دارد و همراه با شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی را تشکیل داده اما در بازی با الوکره عارف غلامی هم به آنها اضافه شد تا عضو سوم ترکیب دفاعی قرمزها شود.

با این حال عارف آقاسی در این بازی نمایش درخشانی را ارائه کرد و جزو بهترین بازیکنان تیمش بود. او در بخش دفاعی از عوامل کلین‌شیت بیرانوند بود و 19 کنش دفاعی را ثبت کرد تا رکورددار تیمش در این دیدار لقب بگیرد.

اما عارف در بخش تهاجمی نیز درخشید و به خصوص روی گل دوم تیم تراکتور اثر مستقیم ایفا کرد. او پاس بلند و چهل متری خود را برای محمد نادری ارسال کرد تا تیم الوکره را جا بگذارد و در ادامه نیز مهدی ترابی این توپ را تبدیل به گل کرد تا عارف در نقش گلساز تراکتوری‌ها ظاهر شود.

خروج از زمین با نمره 7.4 از زمین خارج شد تا چهارمین بازیکن برتر تیمش در این دیدار لقب بگیرد و اولین دیدار آسیایی را با نمایش مطمئن ترک کرد. او حالا آماده دیدار با خیبر خواهد شد تا در ششمین بازی این فصل هم عملکرد خوب خود را ادامه دهد تا شاید با ادامه این روند سرانجام به هدف بزرگ خود که حضور در لیست تیم ملی است، برسد.

پشت پرده گل تراکتور: یک پاس چهل متری! 2