یک‌شنبه 6 آبان 1403

پیام تسلیت «پوتین» به بشار اسد در پی حمله تروریستی حمص

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیام تسلیت «پوتین» به بشار اسد در پی حمله تروریستی حمص

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز جمعه با صدور پیامی حمله تروریستی دیروز پنجشنبه به دانشکده نظامی ارتش سوریه در شهر حمص را به «بشار اسد» همتای سوری خود تسلیت گفت. پوتین در پیام تسلیت خود که در وب‌سایت کرملین منتشر شد، این حمله تروریستی را که شمار زیادی از قربانیان آن زنان و کودکان بیگناه بودند، «جنایت وحشیانه» توصیف و ابراز امیدواری کرد...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز جمعه با صدور پیامی حمله تروریستی دیروز پنجشنبه به دانشکده نظامی ارتش سوریه در شهر حمص را به «بشار اسد» همتای سوری خود تسلیت گفت.

پوتین در پیام تسلیت خود که در وب‌سایت کرملین منتشر شد، این حمله تروریستی را که شمار زیادی از قربانیان آن زنان و کودکان بیگناه بودند، «جنایت وحشیانه» توصیف و ابراز امیدواری کرد که عوامل این جنایت به سزای اعمال خود برسند.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین بر عزم کشورش برای ادامه همکاری نزدیک با شرکای سوری در مبارزه با همه اشکال و مظاهر تروریسم تاکید کرد.

دیروز پنجشنبه، گروه‌های تروریستی مراسم فارغ التحصیلی افسران دانشکده نظامی ارتش سوریه در حمص را با هواپیماهای بدون سرنشین حامل مهمات انفجاری هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت سوریه در تازه‌ترین بیانیه اعلام کرد که شمار کشته‌شدگان حمله تروریستی دیروز در این کشور به 89 نفر و شمار زخمی‌ها به 277 نفر افزایش یافته است.