سه‌شنبه 17 مهر 1403

پیام های تبریک مقامات و مسوولان به رییس مجلس یازدهم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیام های تبریک مقامات و مسوولان به رییس مجلس یازدهم

تهران - ایرنا - جمعی از مقامات و مسوولان کشوری و لشگری انتخاب «محمدباقر قالیباف» را به ریاست یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند.

عبدالعلی علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما در پیامی اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را با رای قاطع نمایندگان مردم به ریاست دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم همچون همیشه که در عرصه خدمت جهادی به مردم و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی‌پیشرو بوده اید، در این میدان مهم نیز با کمک نمایندگان محترم مردم، مجلس را به جایگاه واقعی خود برسانید. وی افزود: آرزو می‌کنم مجلس یازدهم نقطه امید و اتکا ملت و مسئولان شود و گامی بلند در رفع مشکلات کشور و کمک به دو قوه مهم مجریه و قضاییه در این برهه حساس بردارد

وی بر همکاری و تعامل سازنده رسانه ملی همچون همیشه با مجلس شورای اسلامی تاکید و آمادگی خود و کارکنان صدا و سیما را برای هم افزایی با مجلس یازدهم در جهت حل مشکلات مردم اعلام کرد.

 پیام دیبرکل مجمع تقریب مذاهب

حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هم در پیامی به قالیباف نوشت: انتخاب شایسته جناب عالی را به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم. امید است در آغازین سال های گام دوم انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی شما و نیز حضور فعال و اثرگذار نمایندگان محترم ملت عزیزایران شاهد پیشرفت کمی و کیفی در عرصه های گوناگون ملی و بین المللی و نیز رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مدظله العالی خصوصا اتحاد پایدار و وحدت سازنده بیش از پیش بین مسلمانان باشیم.

به گزارش ایرنا، منتخبان مجلس یازدهم روز گذشته محمد باقر قالیباف منتخب مردم تهران را به عنوان رییس مجلس برای سال اول مجلس یازدهم انتخاب کردند.

محمدباقر قالیباف در جریان انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با 230 رای به عنوان رییس مجلس یازدهم برای سال اول انتخاب شد، سید مصطفی میرسلیم 12 رای و فریدون عباسی نیز 17 رای کسب کردند.

*س_برچسب‌ها_س*