پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

پیروز حناچی

پیروز حناچی

وب‌گاه فرارو

این نیروگاه در غرب استان البرز قرار دارد و در سال‌های اخیر به عنوان یکی از منابع انتشار آلاینده‌های هوا مطرح بوده است و در سال‌هایی نیز به دلیل کمبود گاز طبیعی برای سوخت نیروگاه‌ها، این نیروگاه «مجبور به استفاده از سوخت مازوت» بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان در یادداشتی به فضاسازی‌های اخیر درباره دیدار رهبر انقلاب با خانواده سردار شهید سلیمانی پرداخته است. فرارو نوشت: سعید صلح‌میرزایی، طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: رهبر انقلاب در تمجید از همسر فداکار شهید سلیمانی فرمودند: «شاید بیست سال پیش یا بیست و سه چهار سال پیش [بود که] اینجا در این حیاط، با بچه‌های سپاه، فرماندهان سپاه شاید حدود بیست نفر بودند نماز خواندیم، بعد من...

وب‌گاه فرارو

اگر بخواهیم برای کنترل آلودگی، منابع آلودگی را طبقه‌بندی کنیم، به جهت ذرات معلق باید در وهله اول سراغ خودرو‌های سواری و بعد سراغ موتورسیکلت‌ها برویم. به جهت آلاینده‌های گازی نیز اول باید سراغ خودرو‌های سواری، بعد موتورسیکلت‌ها و بعد تاکسی‌ها برویم. این نقشه راه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیروز حناچی در سرمقاله روزنامه دنیای اقتصاد، راههای مهار آلودگی هوا را مطرح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیچ‌کدام از دیگر مُدهای حمل‌ونقل قابل مقایسه با خطوط تونلی پایتخت نیست؛ خطوطی که می‌تواند میلیون‌ها سفرِ شهروندان را میزبانی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

" اگر زلزله بالای 7 ریشتر در زمانی‌که مردم در خانه‌های‌شان خوابیده‌اند بیاید، در این زلزله 400 هزار نفر کشته می‌شوند." این سخن رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران واکنش های بسیار زیادی را بدنبال داشته است حتی برای بسیاری از مردم نیز باعث وحشت و نگرانی شده است زلزله در تهران، پیش‌بینی زلزله در تهران و علایم قبل از وقوع زلزله، یکی از بحث‌های خبرساز این روزها با توجه به زلزله‌های...

خبرگزاری تسنیم

سفر شهردار تهران به همراه هیئت همراه به چین را می توان یکی از اتفاقات خوب این روزهای پایتخت دانست، سفری که در تاریخ حمل‌ونقل پایتخت ثبت خواهد شد و می‌توان امیدوار بود وضعیت حمل‌ونقل عمومی تهران با ورود واگن‌های جدید شرایط مطلوبی را پیدا کند.

وب‌گاه فرارو

علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران می‌گوید که «برآورد‌هایی از میزان تلفات احتمالی وجود دارد، اما محرمانه است.»

خبرگزاری تسنیم

برنامه‌های شهرداری تهران برای ارتقای حمل‌ونقل پاک در پایتخت چیست؟

وب‌گاه فرارو

شهرداری تهران از آذر ماه سال 86 موظف می‌شود «هدایت پایتخت» را از روی کتابچه 68 صفحه‌ای با نام «طرح جامع شهر تهران» پیش ببرد؛ تا پیش از این طرح، شهر بر اساس یک نسخه قدیمی با رویکرد سنتی به شهر اداره می‌شد به این صورت که «برای هر پلاک (زمین) در تهران، یک رنگ مشخص شده بود که آن رنگ، معرف نوع کاربری و میزان تراکم ساختمانی بود.»

وب‌گاه مشرق نیوز

پیروز حناچی، شهردار سابق و اصلاح‌طلب تهران به تازگی ادعایی را علیه زاکانی و تیم مدیریتی شهرداری فعلی مطرح کرده که عملا به معنای وجود "فساد سیستماتیک" در شهرداری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم نکوداشت ثبت کاروانسرا‌های ایرانی در میراث جهانی یونسکو در مرکز همایش‌های دانشگاه هنر و معماری پارس برگزار شد. در این مراسم محمود گلابچی، صاحب کرسی یونسکو در معماری اسلامی و بنیان‌گذار دانشگاه معماری و هنر پارس، علی دارابی، معاونت میراث فرهنگی و قائم مقام وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، سید محمد بهشتی ریاست سابق سازمان میراث فرهنگی، محمد حسن...

وب‌گاه فرارو

شهردار سابق تهران، گفت: بودجه، نامه اعمال مدیران است؛ ما یکی از افتخاراتمان این بود که میزان وابستگی به درآمد‌های مستقیم و غیرمستقیم ناشی از شهرسازی و شهرفروشی را کم کنیم. این قولی بود که در روز ورود به شهرداری نیز به اعضای شورای شهر دادم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیروز حناچی شهردار پیشین تهران در مصاحبه با شرق به آسیبهای وارد شده به شهر تهران پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیروز حناچی شهردار پیشین تهران در مصاحبه ای به آسیب های وارد شده به شهر تهران پرداخته است.