پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

پیروز حناچی

پیروز حناچی

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار سابق تهران اخیرا در حالی با طعنه به زاکانی گفته که نمی‌خواسته زندگی را برای مردم سخت‌تر کند که شهرداری او به جرم گرانفروشی به مردم از سوی سازمان تعزیرات محکوم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این مقاله به مزایای مهاجرت تحصیلی به مجارستان و شرایط دریافت ویزا و شهریه دانشگاه های مجارستان می پردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زاکانی را نمی‌توان در همین رویا و سودای تصاحب اکثریت صندلی‌های مجلس آتی محدود کرد؛ فعالیت‌های او قبل از شهردار شدنش و اقداماتش در شهرداری در راستای رسیدن به ریاست قوه مجریه بوده و هست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهرداری یک سازمان اجرایی عظیم است. گستره و ارتباط شهرداری تهران، تقریبا معادل چهار یا پنج وزارتخانه در محدوده یک شهرستان است. از جهت عظیم بودن ساختار اجرایی، این حرف شما درست است. البته در کشورهای دیگر مانند کره‌جنوبی، فرانسه و... هم اینطور است و کسی که در شهرداری خوش بدرخشد، فضا برای رسیدن به مراحل بعدی هم فراهم می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا زاکانی را نمی‌توان در همین رویا و سودای تصاحب اکثریت صندلی های مجلس آتی محدود کرد؛ فعالیت‌های او قبل از شهردار شدنش و اقداماتش در شهرداری در راستای رسیدن به ریاست قوه مجریه بوده و هست. مصداق این گفته نیز ارائه طرح «راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری شهری شهرداری تهران» توسط زاکانی است که به نوعی دولتی کوچک را در آن گنجانده بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

مراسم وداع با پیکر عماد افروغ امروز شنبه 26 فروردین ساعت 8:30 صبح از دانشگاه تهران آغاز و پیکر آن مرحوم برای تدفین در صحن حاج آقا مصطفی مرقد حرم مطهر امام خمینی به این آستان منتقل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم چهلمین روز درگذشت سرکار خانم عالیه روحانی، همسر شهید آیت الله مرتضی مطهری، بعد از ظهر امروز جمعه 18 فروردین 1402، با حضور آیت‌الله سید مصطفی محقق داماد، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، حجت‌الاسلام والسملین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، احمد وحیدی، حداد عادل، علی جنتی، بیژن نامدار زنگنه، معصومه ابتکار، پیروز حناچی، محمد نهاوندیان، محمود صادقی، محمد عطریانفر، امیر رضا خادم، سردار...

وب‌گاه فرارو

شهردار سابق تهران گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

شهردار سابق تهران در گفتوگو با روزنامه «سازندگی» گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

چپ‌های ستادی که خود را در پروژه "آشتی ملی" شکست‌خورده می‌بینند اکنون همان آشتی ملی را در قالب "قهر اجتماعی" مطرح می‌کنند و این بار قصد دارند به جای سوابق خود؛ از مردم آلت‌دست بسازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تاکنون آمارهای متفاوتی درباره تعداد ساختمان های ناایمن در تهران اعلام شده و درحالی که بحث برای انتشار عمومی لیست 129 ساختمان ناایمن مطرح است، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از وجود 16 هزار ساختمان ناایمن در پایتخت خبر می دهد. اما در این بین ساختمان هایی همچون ساختمان 153 هم هستند که با وجود اینکه در لیست ناایمن ها قرار ندارند ولی با تغییر کاربری های غیرقانونی و...

وب‌گاه فرارو

غلامحسین معماریان، استاد معماری دانشگاه علم و صنعت گفت: در شرایط فعلی یک خواسته داریم و آن هم اینکه وزارت راه و شهرسازی و شهرداری شیراز، فهرست بنا‌های تملک شده در بافت تاریخی و طرح‌های مطالعاتی و مصوب در این 360 هکتار را اعلام کنند. علاوه بر این‌ها میراث فرهنگی هم که اعلام می‌کند قصد حفاظت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهاره آروین، عضو پیشین شورای شهر تهران معتقد است فساد در مجموعه شهرداری تهران تا رگ و پی آن ریشه دوانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهاره آروین، عضو پیشین شورای شهر تهران معتقد است فساد در مجموعه شهرداری تهران تا رگ و پی آن ریشه دوانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار پیشین تهران در گفت و گو با اکوایران روش های اجرا شده از سوی مدیران شهری برای مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری تهران را توضیح می‌دهد.