پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

پیروز حناچی

پیروز حناچی

وب‌گاه خبر آنلاین

در شورای شهر پنجم تهران نامگذاری روی معابر پایتخت حواشی زیادی پیدا کرد، به‌خصوص وقتی این شورا تصمیم گرفت نام محمدرضا شجریان و محمد مصدق بر روی خیابان‌های این شهر نامگذاری شوند، با این وجود نامه‌ای محرمانه برای پیروز حناچی، شهردار تهران ارسال شد که فعلاً تصمیم شورای شهر را اجرا نکند، حناچی با حضور در کافه‌خبر خبرآنلاین درباره حواشی آن روزهای مدیریت شهری خودش می‌گوید. منبع: خبرآنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

اصطلاح شهردار در سایه و واکنش تند علیرضا زاکانی، شهردار تهران به پیروز حناچی که از این اصطلاح استفاده کرده بود سبب‌ساز حواشی زیادی شد، حالا حناچی با حضور در کافه خبر خبرآنلاین درباره شهردار در سایه بودن توضیح می‌دهد. منبع: خبرآنلاین

وب‌گاه فرارو

شهرداری سابق تهران گفت: «شهر تهران باید طوری باشد که اگر دو سه روز تعطیلی داشتیم مردم مثل جن زده‌ها به جاده‌های شریان‌های اصلی فرار نکنند، بلکه خود شهر ظرفیت‌هایی داشته باشد که شما برای گذران اوقات فراغت در شهر بمانید. البته این کار فقط به عهده شهرداری نیست، طرح‌های بالا دست را دولت تهیه می‌کند و هرکسی شهردار شود باید در آن چارچوب باشد.»

خبرگزاری تسنیم

در حالی شورا و شهرداری تهران در این دوره تلاش خود را مضاعف کرده است تا کاستی‌های دوره قبل مدیریت شهری را در بخش‌های مختلف از جمله حمل و نقل برطرف کنند برخی بنا دارند با دروغ پراکنی مسیر خدمت‌رسانی مدیریت شهری را به حاشیه ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیروز حناچی، شهردار سابق تهران با حضوردر کافه خبر خبرآنلاین از چالشی به‌نام «من زن هستم» در استفاده از اپلیکیشن ددوچرخه‌سواری «بیدود» پرده برداشت. او همچنین درباره فشارهای برخی نهادها به شهرداری تهران درباره نامگذاری معابر با اسامی مانند محمد مصدق و محمدرضا شجریان گفت، این‌که برخی شهردارها در پایتخت مدعی بودند شهر را با 25 سرمایه‌گذار اداره می‌کنند بخش دیگری از گفت‌وگوی حناچی با خبرآنلاین...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مراسم ترحیم مرحومه «فاطمه بهرامی» مادر گرامی شهیدان جهانگیری و اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق رئیس جمهور در مسجد نور تهران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

پیروز حناچی گفت: دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که اگر شما گزینه «من زن هستم» را انتخاب می‌کردید نرم‌افزار شما را نمی‌پذیرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیروز حناچی در پاسخ به این موضوع که «گفته می‌شد یکی از فشارهایی که روی شهرداری بود، تعطیل شدن پروژه دوچرخه سواری بیدود به خاطر دوچرخه سواری زنان بود، که البته در نهایت هم تعطیل شد» افزود: این حساسیت همواره وجود داشت، ولی بیدود به این دلیل در زمان ما دچار محدودیت نشد، البته دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که...

وب‌گاه خبر آنلاین

پیروز حناچی در بخشی از یک گفت‌وگوی مفصل درباره تجربه و اهدافش برای دوچرخه‌سواری توضیحاتی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت::‌بهروز شیخ رودی کارشناس حوزه اقتصاد شهری گفت: آمارهای مرکز آمار ایران همانطور که تا امروز دست تراکم فروش ها در تهران را رو کرده اند از این به بعد هم رو خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر چه از ایشان در نظرم ناپسند آمد از فعل آن پرهیز کردم

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران خطاب به حناچی؛ شهردار سابق تهران گفت: برخی شهردار که بودند عملکردی جز دوچرخه سواری نداشتند حالا ادعای در سایه بودن دارند.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا زاکانی در پاسخ به پیروز حناچی که چندی پیش با انتقاد از عملکرد شهرداری در دوره زاکانی گفته بود من شهردار در سایه هستم گفت: برو در سایه بنشین پا دوچرخه بزن!

وب‌گاه فرارو

بحران‌های شهر‌های دیگر را باید ضرب در پنج یا شش کنیم تا به اوضاع تهران برسیم. علت به گردش اقتصادی تهران بازمی‌گردد. شرایط تحریم این وضعیت را هم تشدید می‌کند. کاهش سطح اشتغال و سرمایه‌گذاری در کشور هم تشدیدکننده این موضوع بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر سیاست‌های مربوط به شهر تئوریزه و تبدیل به برنامه شود، ضمن اینکه به منابع لازم برای اجرای برنامه‌ها تخصیص داده می‌شود، نظارت درستی هم بر عملکرد مجریان صورت می‌گیرد. در این صورت است که می‌توان امید به کاهش آلودگی و ترافیک داشت.

وب‌گاه عصر ایران

همین الان سازمان آب و فاضلاب منتظر بارش‌های سالانه است تا سدهای تهران پر شود. کسری آن را هم از چاه‌های عمیقی که در تهران است برداشت می‌کند. معنایش کاهش تراز آب در سفره‌های زیرزمینی تهران است که خود را به شکل فرونشست در مناطق جنوبی و جنوب غربی تهران نشان داده است. علت میزان فرونشست که طبیعتاً جبران‌ناپذیر هم هست، جمعیت بالاتر از ظرفیت زیست‌محیطی تهران است.