شنبه 8 اردیبهشت 1403

چگونه از کلاس دهم برای کنکور بخوانیم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
چگونه از کلاس دهم برای کنکور بخوانیم؟

رپورتاژ

یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان دوره متوسطه، آمادگی برای کنکور است. و نمی دانند برای کنکور از کی درس خواندن را شروع کنند.

چگونه از کلاس دهم برای کنکور بخوانیم؟

امروز در این مطلب نکات مهم و کلیدی مربوط به این موضوعات و یکی از سوالات شما در این زمینه، چگونه از کلاس دهم برای کنکور بخوانیم؟ را بررسی و بیان می کنیم تا کاملا آماده به سراغ آزمون سراسری کنکور بروید و بتوانید با کسب رتبه و تراز عالی به رشته و دانشگاه مورد علاقه خودتون دست پیدا کنید.

برای شناسایی بهترین کلاس کنکور آنلاین سایت مهرنیوز یک خبری منتشر کرده و در آن 4 مورد از بهترین کلاس ها را معرفی کرده است، پیشنهاد می کنم از این سایت که در لینک مشخص است دیدن نمایید.

از کلاس چندم برای کنکور بخوانیم؟

از سوالات پرتکرار دانش آموزان این است که از کلاس چندم برای کنکور بخوانیم؟ و یا چگونه از کلاس دهم برای کنکور بخوانیم؟ در جواب این سوالات باید گفت که هر چه زودتر بهتر اما باید به نکات زیاد توجه کرد مثل:

خسته نشدن دانش آموز

ادامه دار بودن مطالعه

درس خواندن برای کنکور

همانطور که می‌دانید سوالات کنکور سراسری از سال دهم، یازدهم و دوازدهم است و اگر شما از سال دهم با کمک عواملی مثل: کلاس کنکور و آموزش کنکوری، درس خواندن برای کنکور را شروع کنید در رقابت با سایر رقبا خیلی جلوتر می افتید. اما باید به این موضوع اشاره کرد که خیلی از دانش‌آموزانی که از سال دهم برای کنکور شروع می‌کنند دچار خستگی و فرسودگی می‌شوند و درس خواندن شان ادامه دار نخواهد بود.

در اینجا نقش و تاثیر مشاوره و برنامه ریزی پررنگ‌تر می‌شود و شما باید حتماً در این راه با یک مشاوری کارشناس و با تجربه در ارتباط باشید تا به این مشکلات بر نخورید و اگر چنین مشکلاتی هم پیش آمد بتوانید آن را زود حل کنید.

اهمیت شروع مطالعه از پایه دهم

شروع به آمادگی برای کنکور از پایه دهم از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که بسیاری از خانواده ها با تعویض مدرسه و انتخاب کلاس های کمک آموزشی و کلاس های کنکور به دنبال حمایت و آماده سازی دانش آموزان خود هستند.

شما اگر از پایه دهم، دروس را طوری مطالعه کنید که بتوانید با تست زدن خودتان را برای کنکور آماده کنید تاثیر بسزایی در به دست آوردن یک رتبه خوب در کنکور خواهد داشت. البته باید به ویژگی های مورد نیاز کلاس کنکور خوب برای انتخاب کلاس کنکور و آموزش کنکوری توجه کرد تا یک آموزش درست ببینید.

8 مورد از ویژگی های کلاس کنکور خوب

ویژگی های کلاس کنکور خوب

آموزش توسط اساتید برتر کشور

آموزش روش های مطالعه

مشاوره توسط فردی باتجربه و کارشناس

برنامه ریزی اصولی

آموزش نکات تستی

کلاس رفع اشکال

برگزاری آزمون آزمایشی

مشاور توسط رتبه های برتر

جمع بندی

هرچه زودتر برای کنکور شروع به مطالعه و دیدن آموزش های کنکوری کنید بهتر است و باعث می شود برای کنکور آماده تر شوید. اما باید به این نکته توجه داشت که برای جلوگیری از خستگی و فرسودگی و همچنین دیدن آموزش کنکوری خوب یک موسسه کنکوری خوب با رزومه عالی انتخاب کنید تا بتوانید با کمک خدمات کنکوری که به شما ارائه می دهند برای کنکور یک امادگی مطمئن و تضمینی به دست بیاورید و در این آزمون که آزمونی سرنوشت ساز برای دانش آموزان است، موفق شوید.

برچسب ها:

هم اکنون دیگران می خوانند 18 مرداد 1401 - 16:53

بیشتر بخوانید

چگونه از کلاس دهم برای کنکور بخوانیم؟ 2