یک‌شنبه 22 مهر 1403

کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد انتخاب شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد انتخاب شدند

یزد - ایرنا - سرپرست تیم والیبال شهداب یزد گفت: «محمد عمده غیاثی» و «محمدحسین نجاتی» با عقد قرارداد یکساله به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی این تیم انتخاب و فعالیت خود را آغاز کردند.

ابوالقاسم میرزایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با صلاحدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه این 2 نفر، تیم شهداب را در لیگ برتر سال‌جاری همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور قوی در لیگ برتر از جمله اهداف این تیم است که با همت کادرفنی، بازیکنان و همراهی هواداران و مسوولان امیدورایم تحقق پیدا کند.

غیاثی و نجاتی سال گذشته هدایت تیم شهرداری ورامین را در لیگ برتر کشور برعهده داشتندو کادرفنی سابق شهداب نیز به ترتیب به عهده عباسعلی میرحسینی سرمربی و محمد خمسه مربی بود.

تیم شهداب یزد فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی والیبال باشگاه‌های کشور با 18 امتیاز در رتبه 9 جدول قرار گرفت.

در لیگ گذشته تیم‌های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد حضور داشتند.

سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که زمان دقیق آن توسط فدراسیون اطلاع‌رسانی می شود.

استان یزد با حدود یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 62 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود 2 هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند

*س_برچسب‌ها_س*