پنج‌شنبه 19 مهر 1403

کاشت 150 هزار نهال برای مستضعفان و تکذیب یک شابعه کرونایی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کاشت 150 هزار نهال برای مستضعفان و تکذیب یک شابعه کرونایی

پروژه کاشت 150 هزار اصله نهال به یاد سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در مناطق هدف بنیاد مستضعفان (بنیاد علوی) در طرح پیشرفت و آبادانی از امروز آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که همزمان با روز درختکاری و با حضور معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی در مجموعه اردوگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، نهال هایی به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی کاشته شد.

بنیاد علوی در اردوگاه امام خمینی (ره) میزبان اردوهای دانش آموزان مناطق محروم است و در این طرح قرار است 10 هزار اصله نهال در این مجموعه فرهنگی 270 هکتاری کاشته شود.

همچنین بنیاد علوی با همکاری هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان، 140 هزار اصله نهال مثمر در 14 منطقه هدف طرح پیشرفت و آبادانی خواهد کاشت که این مناطق عبارتند از مانه و سملقان در استان خراسان شمالی، مراوه تپه در استان گلستان، درمیان در خراسان جنوبی، زهک و قصر قند در استان سیستان و بلوچستان، بخش احمدی در حاجی آباد استان هرمزگان، جزیره لارک، لنده در کهگیلویه و بویراحمد، قلعه گنج در استان کرمان، سروآباد در استان کردستان، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، ملکشاهی در استان ایلام، چالدران در استان آذربایجان غربی و گرمی در استان اردبیل.

انتخاب نوع نهال برای کاشت در هر منطقه متناسب با آب و هوا، اقلیم، شرایط محیط زیستی و نیازهای مردم انجام شده است.

براساس گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، امروز مراسم درختکاری در حالی با حضور معاون بنیاد مستضغان و مدیرعامل بنیاد علوی برگزار شد که در توئیتر خبر کذبی توسط اکانتی جعلی منتشر شد مبنی بر ابتلای معاون بنیاد به کرونا که ضمن تکذیب این ادعا اعلام میشود که وی همزمان با انجام فعالیت ها، در سلامت کامل به سر می برد.

انتهای پیام