جمعه 8 تیر 1403

کاندیداها در جهت خشنودی دشمن گام برندارند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
کاندیداها در جهت خشنودی دشمن گام برندارند

نماینده مردم‌کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید به سمتی خشنودی ملت و ایجاد یکپارچگی داخلی گام بردارند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قضایی در خصوص ضرورت پرهیز کاندیداها از بیان کردن مطالبی که منجر به شادی دشمنان ملت ایران می شود، بیان کرد: تمام کاندیداها بزرگوار باید به سمتی گام‌برداشته که دل مردم عزیز خودمان را شاد کنند نه اینکه خدایی نکرده با بیان مطالبی منجر به خشنودی دشمنان ملت شوند. کاندیداها باید کمک کنند تا شاهد انسجام ملی باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: همواره حرف‌های تفرقه انگیز منجر به ایجاد اختلاف در کشور خواهد شد اما اگر کاندیداها ملاک را ایجاد وحدت و انسجام ملی قرار دهند، این وحدت مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد که حاصل آن اقتدار ملی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم خودشان همه چیز را می‌بینند و قضاوت خواهند کرد. کاندیداها نیز باید برنامه های خود را برای مردم تبیین کرده و با صحبت‌های خود بستر یکپارچگی و انسجام ملی را فراهم کنند. این مشارکت و یکپارچگی داخلی است که برای کشور اقتدار می آفریند.

منبع: ایسنا