شنبه 29 اردیبهشت 1403

کاهش آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از پسماند‌ها با راه اندازی مجموعه‌های MRF در تهران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کاهش آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از پسماند‌ها با راه اندازی مجموعه‌های MRF در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهره عبادتی گفت: همانطور که می‌دانید زباله‌ها به صورت همزمان به سایت آرادکو منتقل می‌شوند که این مساله در بحث آلودگی‌های زیست محیطی و انتشار بو تاثیرگذار بوده است. وی افزود: با راه اندازی سایت‌های MRF در شهر تهران تفکیک زباله و خشکاندن زباله‌ها در این مجموعه‌ها انجام می‌شود ضمن اینکه پسماند فشرده شده به آرادکوه منتقل می‌شود که این مساله کمک می‌کند...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهره عبادتی گفت: همانطور که می‌دانید زباله‌ها به صورت همزمان به سایت آرادکو منتقل می‌شوند که این مساله در بحث آلودگی‌های زیست محیطی و انتشار بو تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: با راه اندازی سایت‌های MRF در شهر تهران تفکیک زباله و خشکاندن زباله‌ها در این مجموعه‌ها انجام می‌شود ضمن اینکه پسماند فشرده شده به آرادکوه منتقل می‌شود که این مساله کمک می‌کند به اینکه اثرات زیست محیطی پسماند‌ها به حداقل برسد.

معاون پایش سازمان محیط زیست استان تهران ادامه داد: سازمان محیط زیست از ایجاد چنین مجموعه‌های در شهرداری‌ها حمایت می‌کند از این نظر که باعث می‌شود زباله‌ها در مبدا و قبل از انتقال آن به آرادکوه مدیریت اولیه روی آن‌ها انجام شود. وی بیان کرد: این مساله بسیار در کاهش آلودگی آب‌های زیر زمینی کمک می‌کند.